Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik de gratis tv verwachten?

• June 9, 2025
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik zou bij het aansluiten een gratis tv krijgen waneer kan ik die verwachten 

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Emiel010 
Na je 14 dagen bedenktijd gaat Sidekix je welkomstcadeau versturen.
Voor vragen kun je je dan daar melden.
Ze zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: kennisbank forum 

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Hoi ​@Emiel010 
Na je 14 dagen bedenktijd gaat Sidekix je welkomstcadeau versturen.
Voor vragen kun je je dan daar melden.
Ze zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: kennisbank forum 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2025

Het klopt niet dat ze open zijn op zaterdag. Krijg de kpn servicelijn met het nummer wat  wat hier opgegeven word.    Maar als ik het goed begrijp  word je  lekker gemaakt met een gratis tv en als je opzegtermijn afgelopen is hoor je er niks meer over in de hoop dat de klant het vergeet en als de klant erom vraagt moet hij er zelf maar achteraan gaan zogenaamd bij sidekix 

Als je op internet gaat lezen komen heel veel klachten hierover.   Zou netjes zijn als jullie een gratis tv iPad of iets anders beloven aan nieuwe klanten dat het dan ook gewoon netjes zonder er zelf achteraan te moeten geleverd is of niet ??   Ik bel jullie maandag wel als jullie open zijn 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 29, 2025

Hallo ​@Emiel010 ,

Na die veertien dagen gaan de drie werkdagen dagen in waarin ze de verzending gaan doen. Dus nog even geduld. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Het klopt niet dat ze open zijn op zaterdag. 

Sidekix is inderdaad alleen nog maar op werkdagen bereikbaar: 

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 29, 2025

Dankje ​@Noordzee  heb het in mijn bericht aangepast