Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn PS5 welkomstcadeau verwachten?

• April 2, 2026
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Hoi ik ben sinds kort klant bij kpn en onze aansluitdatum was op 24 maart, en nu vroeg ik mij af wanneer ik de ps5 kan verwachten die ik erbij krijg als welkomscadeau?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Andrzej Rudyk 

Dat staat in dit artikel in de Kennisbank:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 2, 2026

Hallo ​@Andrzej Rudyk 

Dat staat in dit artikel in de Kennisbank:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Top! Dankjewel voor de info :)