Skip to main content

Goeie middag ik heb een verlenging gedaan van 2 jaar omdat ik kpn gewoon een top bedrijf vind en het internet altijd super is hier nou heb ik een verlenging actie gedaan met een tegoed bon van 120 euro van Coolblue nu heb ik een emailtje gekregen met de verlenging van het contract etc waarneer zou ik een mailtje kunnen krijgen voor de Coolblue tegoed bon 

Vriendelijke groet NOVAVEXIS

Hallo ​@NOVAVEXIS ,

In de praktijk duurt dat na die veertien dagen nog een aantal dagen. Want KPN geeft na die veertien dagen hun partner Sidekix jouw gegevens door. Duurt het jou te lang? Dan kun je het nummer bellen wat hieronder wordt genoemd: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

Oke top bedankt 

Reageer