Skip to main content
Vraag

Wanneer krijgen we de code voor het Playstation welkomstcadeau?

• October 9, 2026
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

We zijn op 29 september aan gesloten op KPN, wanneer en van wie ontvangen wij de code voor de playstation? we willen hem natuurlijk niet mislopen omdat we misschien denken dat het spam is in de mail.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 9, 2026

Hallo ​@Wouda27 ,

Ik ga er vanuit dat dan ook op 29 september 2026 de eerste factuur hebt ontvangen. Je moet dan uitgaan van 29 september 2026 + twee weken en dan nog maximaal drie werkdagen: Je komt dan uit op uiterlijk maandag 19 oktober 2026. 

bron:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.