Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de voucher om de PS5 te bestellen?

• June 14, 2025
  • 6 reacties
  • 238 keer bekeken

Ik heb op 21 maart met bestel nummer S8526522 een abonnement afgesloten bij kpn inmiddels is de internet aansluiting klaar en ook de veertien dagen bedenktijd voorbij echter ik heb nog steeds geen email met de voucher code ontvangen ik heb gekozen voor een PS 5 in plaats voor korting nu is mijn bescheiden vraag wanneer krijg ik deze mail?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Welkomst cadeau PlayStation 5 

Normaal krijg je die voucher in de week erna, mocht dat ook al voorbij zijn dan even bellen met de servicelijn welke over de welkomstcadeau’s gaat.
De servicelijn is bereikbaar tijdens kantooruren op 088 6237 006.

Zie hier ook meer informatie over het welkomstcadeau:

6 reacties

• Antwoord
  • June 14, 2025

Hallo ​@Welkomst cadeau PlayStation 5 

Normaal krijg je die voucher in de week erna, mocht dat ook al voorbij zijn dan even bellen met de servicelijn welke over de welkomstcadeau’s gaat.
De servicelijn is bereikbaar tijdens kantooruren op 088 6237 006.

Zie hier ook meer informatie over het welkomstcadeau:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Welkomst cadeau PlayStation 5, welkom! 

Leuk dat je een abonnement met PlayStation als welkomstcadeau gekozen hebt; logisch dat je die inmiddels wel graag wilt hebben. We denken hier in de community graag met je mee. Is het gelukt om jouw PlayStation aan te vragen, met de tips van ​@GeSp hierboven? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, en we horen graag hoe het is afgelopen!

Ik heb vandaag rond 11:29 gebeld daar hebben ze mijn naam adres postcode en de betalingsdatum van de eerste termijn gevraagd dus ik denk dat ik er wel iets van zal horen ik ben benieuwd 🤔

Bij deze even de update van playstation welkomstcadeau zojuist heb ik de e-mail gekregen om deze te bestellen dus dat is allemaal snel gedaan en geregeld mijn kleindochter zal hier vast veel plezier aan beleven als opa weer eens oppast 🤗😂

• June 17, 2025

Fijn dat je nu de voucher mail hebt gehad ​@Welkomst cadeau PlayStation 5 
Jullie beide veel plezier ermee 🎮😀

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen ​@Welkomst cadeau PlayStation 5, en inderdaad, heel veel plezier ermee samen met je kleindochter! 😁