Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de vouchercode voor de gameconsole?

• April 9, 2025
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb sinds 25 maart een kpn internet thuis abonnement bij jullie en gekozen voor een gameconsole. Ik hoor gisteren een vouchercode ontvangen te hebben, ook gebeld met een medewerker die gaf aan dat als ik vandaag nog steeds niks ontvangen heb ik weer contact moet opnemen. Zou een medewerker kunnen controleren wanneer ik de vouchercode hoor te ontvangen? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@NinaBas en welkom bij de KPN Community! 

Gek dat je de voucher nog niet binnen hebt. Mijn collega heeft dit vast allemaal al met je doorlopen, maar voor de zekerheid: 

• Staat de console als welkomstcadeau genoemd op de bestelbevestiging? 
  • Is je KPN modem aangesloten?
  • Zijn er 16 dagen voorbij sinds de datum van de eerste factuur? 
  • Staat er ook geen mail in je spam of junk folders?

Mocht dat allemaal kloppen en mocht de vouchercode ondanks dat nog niet binnen zijn, dan kun je bellen met 088-6237006 tijdens kantooruren. Je komt dan bij het bedrijf uit die de vouchercodes regelt en hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Hi ​@NinaBas en welkom bij de KPN Community! 

Gek dat je de voucher nog niet binnen hebt. Mijn collega heeft dit vast allemaal al met je doorlopen, maar voor de zekerheid: 

• Staat de console als welkomstcadeau genoemd op de bestelbevestiging? 
  • Is je KPN modem aangesloten?
  • Zijn er 16 dagen voorbij sinds de datum van de eerste factuur? 
  • Staat er ook geen mail in je spam of junk folders?

Mocht dat allemaal kloppen en mocht de vouchercode ondanks dat nog niet binnen zijn, dan kun je bellen met 088-6237006 tijdens kantooruren. Je komt dan bij het bedrijf uit die de vouchercodes regelt en hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. 🙂