Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de vouchercode voor de Playstation 5?

• April 19, 2025
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Wanneer ontvang ik de vouchercode voor de Playstation 5 die ik heb gekozen als welkomstcadeau? Het abonnement is sinds 26 maart actief, wat dus meer dan 3 weken geleden is. De zichttermijn is daarmee ruimschoots voorbij, echter heb ik tot op heden nog geen voucher mogen ontvangen voor de PS5. Wanneer kan ik deze verwachten?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Dinsdag even bellen met de servicelijn van KPN welke over de welkomskado’s gaat. Hun zijn bereikbaar tijdens kantooruren op 088-6237006.

Ik zeg dinsdag omdat het maandag 2e paasdag is, ik kan me voorstellen dat ze dan niet werken. Maar je kunt het altijd proberen, mogelijk zijn ze er wel. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • April 19, 2025

Dinsdag even bellen met de servicelijn van KPN welke over de welkomskado’s gaat. Hun zijn bereikbaar tijdens kantooruren op 088-6237006.

Ik zeg dinsdag omdat het maandag 2e paasdag is, ik kan me voorstellen dat ze dan niet werken. Maar je kunt het altijd proberen, mogelijk zijn ze er wel. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@A.Bakx Welkom op de community! Leuk dat je hebt gekozen voor de PlayStation 5 als welkomstcadeau! Je abonnement is sinds 26 maart actief, dus de zichttermijn van 14 dagen is inderdaad voorbij. Heb je inmiddels al contact opgenomen en een antwoord op je vraag?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@A.Bakx Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels contact hebt opgenomen en dat je vraag is beantwoord.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

Ik heb vorige week contact gehad 088-6237006 en zij hebben er voor gezorgd dat ik alsnog de voucher kreeg. De PS5 is besteld en het is nu wachten op levering :)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@A.Bakx Wat goed om te horen dat het is gelukt en dat je de voucher hebt gekregen! Hopelijk wordt hij snel bezorgd, zodat je ervan kunt genieten. 😊