Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomst cadeau?

• January 30, 2026
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag,

Wanneer weet ik wat omtrent mijn welkoms cadeau, wanneer ontvang ik die?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Thomas Weeda, welkom op onze community! Is je vraag beantwoord? We hebben hier ook een uitgebreid artikel over:

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Thomas Weeda 

Welkom op de community van KPN.

• Om welk welkomstcadeau gaat het in jouw geval?
  • Voor welk cadeau heb je gekozen, tijdens het afsluiten van je KPN Thuis abonnement?

Maar normaal gesproken krijg je jouw welkomstcadeau na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht), die begint vanaf de dag dat je het KPN modem hebt aangesloten en geactiveerd hebt op het glasvezelnetwerk van KPN.

Na deze 14 dagen ontvang je vanzelf een mail, waarin wordt aangegeven wanneer je jouw welkomstcadeau kunt verwachten (Track en Trace code), en dus in ontvangst kunt nemen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2026

Hoi ​@Thomas Weeda, welkom op onze community! Is je vraag beantwoord? We hebben hier ook een uitgebreid artikel over:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Goedemiddag,

het is nu 2 weken geleden dat ik de router heb geïnstalleerd en ik heb nogsteeds geen mail omtrent het welkoms cadeau. 

M.V.G.

Thomas

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Thomas Weeda, dan hoef je nu waarschijnlijk niet lang meer te wachten, er kan soms nét even wat langer overheen gaan. Je kunt het altijd even checken bij mijn collega's. Zoals vermeld in het artikel dat ik eerder deelde:

https://community.kpn.com/kennisbank-administratief-141/welkomstcadeau-veelgestelde-vragen-561113​

Mijn abonnement is al 2 weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.