Skip to main content

Hi, 

Ik ben tijdens de Black Friday week November jl. overgestapt. Ik heb hierin de keuze voor de gratis Philips ambi light TV gekozen. Aangezien ik heb gekozen voor de ingangsdatum waarop mijn huidige contract afloopt, namelijk 1-4-2025. Klopt het dat alles, inclusief TV, ook pas vlak voor de ingangsdatum contract wordt geleverd?

Hoor graag. Alvast bedankt!

Na 14 dagen na ingangsdatum contract. Als die er dan nog is. Want op=op meestal volgens mij...

Doorgaans inderdaad na 14 dagen vanaf de ingangsdatum van het abonnement ​@RVV8. Voor meer informatie kijk ook even op deze pagina: 

Welkom bij KPN en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Dank voor de antwoorden! Als ik de veelgestelde vragen lees en de algemene voorwaarden goed heb gelezen, dan staat er nergens iets over geschreven.

Dank voor de antwoorden! Als ik de veelgestelde vragen lees en de algemene voorwaarden goed heb gelezen, dan staat er nergens iets over geschreven.

Hallo ​@RVV8 ,

Bij elke actie staat er ten tijde van die actie een link naar de voorwaarden. 

BV deze actie: 

https://www.kpn.com/samsungtv

Plaats je internet (en TV) bestelling en kies een Samsung TV als welkomstcadeau! KPN begint direct met de verwerking van je bestelling.

Zodra je KPN-abonnement actief is, je modem is aangesloten en de 14 dagen zichttermijn voorbij zijn, krijg je een toegangscode via e-mail. Hiermee kan je de Samsung TV bestellen. De toegangscode is geldig tot 60 dagen na uitgifte.

Ik heb hier een voorbeeld van uitgebreide actievoorwaarden van een soortgelijke actie teruggevonden: 

https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/Vz1i2FnKAYz5jUtSPPO8Y/b8227294645621065e2bd2b539451ed9/ActievoorwaardenWeekenddealQ3EKPakkersSamsungTVsweek22.pdf

Belangrijk vast onderdeel in die actievoorwaarden : 

• Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare TV's is beperkt voor dit actieaanbod.

Wanneer deze niet meer beschikbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

Zou je denken he, Elke actie heeft zijn eigen actievoorwaarden. Ik heb in mijn documentatie met betrekking tot geplaatste order, nergens op = op zien staan. Het gaat om Philips en niet om Samsung. Ik zal morgen nogmaals kijken. Nu kan ik geen objectief oordeel geven ;)

Ik wel, teruggevonden in een ouder topic :

Black Friday deal

Wegens succes verlengd! Een 43" Philips Ambilight tv t.w.v. € 429,- als welkomstcadeau bij een 2-jarig abonnement. Op=op.

Bron?

Vanaf welk moment denk je dat je feitelijk recht hebt op de TV? Het gaat op moment van het sluiten van de overeenkomst. Dit staat dan weer los van de startdatum. Voor iedereen geldt het wettelijke herroepingsrecht. De onzekerheid is bij een abonnement dat direct in gaat net zo groot als die van een paar maanden later. Daarnaast is nergens vermeld wat een eventueel vervangingproduct is danwel een korting na het “uitverkocht” raken van de TV. 

Reageer