Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

• July 20, 2026
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben nieuwe klant bij jullie en heb vanaf 7 juli internet en tv bij jullie. Nu heb ik gebruik gemaakt van de WK actie met de gratisĀ 55-inch Philips Ambilight Smart-televisie. Nu zou ik de tv ontvangen na de 14 dagen bedenktijd. Maar nu bleek dat de administratieve afhandeling was vastgelopen en dit dus pas een week later is verwerkt. Betekend dit dan dat ik nog een week langer moet wachten voor dat de tv wordt verzonden?Ā 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Talletje, welkom bij onze community en goed dat je deze vraag hier stelt. Ik help graag.Ā 

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn.Ā Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau.Ā Daarna wordt hetĀ welkomstcadeau verzonden door onze partner.Ā Je ontvangtĀ een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.
Ā 

Lees alles over de welkomstcadeaus op:Ā 

Ā 

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2026

Hi ​@Talletje, welkom bij onze community en goed dat je deze vraag hier stelt. Ik help graag.Ā 

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn.Ā Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau.Ā Daarna wordt hetĀ welkomstcadeau verzonden door onze partner.Ā Je ontvangtĀ een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.
Ā 

Lees alles over de welkomstcadeaus op:Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2026

Oke, dus de 14 dagen gaan niet in nadat het abonnement geactiveerd wordt? Maar die 14 dagen gaan pas in na je eerst factuur? Nou dan duurt het nog wel even, want heb al vanaf de 7de van deze maand de aansluiting, maar die is pas een week later administratief verwerkt. Dit scheen vast gelopen te zijn. Factuur nog maar net ontvangen en nu dus nog ruim anderhalve week later pas het welkom kado. Wist ook niet dat bij jullie het abbonement voorruit betaald moest worden en niet net zoals bij Ziggo achteraf, wat ik eigenlijk ook logischer vind. Maar goed. Nou dan wachten we het maar af. Wel jammer dat ik eigenlijk geen wk wedstrijd heb kunnen zien op de televisie die werd aangeboden als wk actie.Ā