Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

• August 23, 2026
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedemoegen,

Ik heb pas een abonement afgesloten en zou een tv als welkomscadeau krijgen.

Graag zou ik willen weten hoe wat en wanneer deze binnen komt?

Mvg.

Cornelis Meun

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Cornelis. Welkom bij KPN en op de community! Wanneer je de tv ontvangt hangt af van de actie en het moment waarop je abonnement is ingegaan. Je ontvangt hierover normaal gesproken bericht met meer informatie over de levering. Heb je inmiddels al contact opgenomen met Sidekix? En heb je daar al meer duidelijkheid gekregen over de levering van je tv? 

Op onze kennisbank vind je meer informatie over het welkomstcadeau. Daar staat ook uitgelegd wanneer je het cadeau kunt verwachten.

4 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 23, 2026

Beste ​@cgmeun KPN cadeaus worden in de regel minimaal 14 dagen (bedenktijd) na activatie abo verstuurd.

Stel dat jouw abo 1-9 in gaat, dan kun je je cadeau op zijn vroegst vanaf 15 september verwachten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2026

Mijn abonement ging op 12 augustes in.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 23, 2026

hoi ​@cgmeun 
Sidekix verzorgt de verzending. Bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2026

Hoi Cornelis. Welkom bij KPN en op de community! Wanneer je de tv ontvangt hangt af van de actie en het moment waarop je abonnement is ingegaan. Je ontvangt hierover normaal gesproken bericht met meer informatie over de levering. Heb je inmiddels al contact opgenomen met Sidekix? En heb je daar al meer duidelijkheid gekregen over de levering van je tv? 

Op onze kennisbank vind je meer informatie over het welkomstcadeau. Daar staat ook uitgelegd wanneer je het cadeau kunt verwachten.