Skip to main content
Beantwoord

Wat kan ik als bestaande klant krijgen qua extra cadeau bij mijn abonnement?

• January 11, 2026
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Het is allemaal leuk die welkomstcadeautjes voor nieuwe klanten. Maar wat doet KPN voor de klanten die al jaren lang netjes elke maand hun factuurtjes betalen? 

toen ik mijn abbonement aanschafte kreeg ik namelijk niks buitenom de eerste maandelijkse factuur.

nu heb ik al meerdere malen leuke acties voorbij zien komen. Denk aan de game consoles of de huidige actie, de nieuwe tv… 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@JoeyvdP, de welkomstcadeaus zijn inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten is KPN Voor Jou er, zoals Joep al noemt. Vorig jaar waren daar maandelijkse cadeautjes bij, en sinds 1 januari is daar een wekelijks cadeautje aan toegevoegd: KPN Voor Jou Vrijdag.

En als je meerdere KPN abonnementen hebt kan je ze ook combineren tot Combivoordeel. Daarmee kan je ook extra's krijgen bij je abonnement.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 11, 2026

Het zijn inderdaad welkomstcadeautjes voor nieuwe klanten. Alle providers doen dat al tientallen jaren.  In het beginsel was dat een korting maar sinds een tijdje kan er een Keys gemaakt worden. Voor de vaste klanten zijn er leuke kleine cadeautjes die je kunt vinden in de app. Hier meer info. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2026

Welkom op de community ​@JoeyvdP, de welkomstcadeaus zijn inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten is KPN Voor Jou er, zoals Joep al noemt. Vorig jaar waren daar maandelijkse cadeautjes bij, en sinds 1 januari is daar een wekelijks cadeautje aan toegevoegd: KPN Voor Jou Vrijdag.

En als je meerdere KPN abonnementen hebt kan je ze ook combineren tot Combivoordeel. Daarmee kan je ook extra's krijgen bij je abonnement.