Skip to main content
Beantwoord

Wat kan KPN voor mij doen aan korting als jarenlange trouwe klant?

• February 10, 2025
  • 2 reacties
  • 753 keer bekeken

Ik heb al jarenlang een abonnement van kpn . Graag wil ik weten wat kpn doet voor haar trouwe klanten. 

kpn kan al jaren rekenen op mijn steun , omdat ik tevreden ben over de kwaliteit van de diensten . 
Als ik als nieuwe klant bij kpn,  of een van haar concurrenten aansluit wordt je vanalles toegestopt 

dus kpn. Wat kunnen / willen jullie voor mij doen? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Donné Elie opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Je bent tevreden! 

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Ik wil daar nog even aan toevoegen dat we voor bestaande klanten natuurlijk ook gewoon acties hebben via Voor Jou en nu met het nieuwe combivoordeel ook meer uit je huidige abonnement kunt halen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 10, 2025

Hoi ​@Donné Elie opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Je bent tevreden! 

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijgt. Dus tja, opzeggen of blijven?

Veel succes met onderhandelen! 😎

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Ik wil daar nog even aan toevoegen dat we voor bestaande klanten natuurlijk ook gewoon acties hebben via Voor Jou en nu met het nieuwe combivoordeel ook meer uit je huidige abonnement kunt halen!