Skip to main content
Beantwoord

Wat voort kortingen zijn er mogelijk voor vaste klanten bij verlengen?

• February 22, 2025
  • 6 reacties
  • 311 keer bekeken

Beste,

Sinds deze maand kan ik mijn mobiele abonnement weer verlengen. Dit doe ik graag bij KPN, maar waar is de vaste klanten korting? Ben ik een nieuwe klant, dan krijg ik exact dezelfde tarieven/acties als een vaste/trouwe klant? Vreemd... Je wilt toch vaste klanten belonen? En niet alleen met combikortingen, maar ook als ze besluiten om na de contractperiode bij KPN te blijven. Heb 4 mobiele abonnementen en internet/tv.

Hoor graag wat er mogelijk is.

Mark

Beste antwoord door Noordzee

Graag gedaan ​@MarkDex 👍🏽

Hallo ​@MarkDex ,

Jij komt met internet, tv en vier mobiele abonnementen uit in level drie van het nieuwe combivoordeel. 

Combivoordeel level drie

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal acht punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Dat is een heel pakket met voordelen. Zeg je jouw mobiele abonnementen op, dan mis je al die voordelen. 

De bruto prijs van jouw mobiele abonnement is inderdaad gelijk aan dat van nieuwe klanten. Maar verlengen is wel voordeliger dan het contract ongewijzigd laten doorlopen. Want dan heb je ook de prijsindexatie van afgelopen oktober erbij. Per saldo gaan jouw maandelijkse kosten dus dalen na die verlenging. 

@MarkDex 

Heb je al iets gekozen uit het nieuwe Combivoordeel?  Dat aanvragen doe je als volgt : 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 22, 2025

Beste ​@MarkDex zie onderaan een link om in de verlengshop te komen:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Hoi JanD,

Ja, weet ik. Heb gekeken, maar krijg exact hetzelfde tarief als een nieuwe klant buiten de verlengshop om.

Mark

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 22, 2025

Binnen dit forum kunnen we verder niets voor je betekenen, dit is een forum van klanten voor klanten.

Je kunt bij een lokale KPON winkel binnen stappen of even bellen via 0800 402 of een terugbelafspraak m maken om te kijken wat er mogelijk is.

Zie onderstaand de link voor de terugbelafspraak:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 22, 2025

Hallo ​@MarkDex ,

Jij komt met internet, tv en vier mobiele abonnementen uit in level drie van het nieuwe combivoordeel. 

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Dat is een heel pakket met voordelen. Zeg je jouw mobiele abonnementen op, dan mis je al die voordelen. 

De bruto prijs van jouw mobiele abonnement is inderdaad gelijk aan dat van nieuwe klanten. Maar verlengen is wel voordeliger dan het contract ongewijzigd laten doorlopen. Want dan heb je ook de prijsindexatie van afgelopen oktober erbij. Per saldo gaan jouw maandelijkse kosten dus dalen na die verlenging. 

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Heb zojuist Luuk van de klantenservice gesproken. Hij heeft netjes uitgelegd dat er op mobiele abonnementen géén extra kortingen worden gegeven. Deze zijn voor een ieder gelijk, mits er combikortingen gelden. Op tv en internet abonnementen kan wel korting worden gegeven.

Bedankt voor alle antwoorden!

Mark

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Graag gedaan ​@MarkDex 👍🏽

Hallo ​@MarkDex ,

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus

@MarkDex 

Heb je al iets gekozen uit het nieuwe Combivoordeel?  Dat aanvragen doe je als volgt : 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: