Skip to main content
Beantwoord

Wat zijn de gevolgen bij overstappen van internet provider maar niet mobiel?

• April 13, 2025
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Als ik wil overstappen van kpn naar bijvoorbeeld odido voor glasvezel internet. Terwijl ik ook net een nieuw abonnenment voor mobiel heb afgesloten. Heeft dat dan nog verdere gevolgen voor het mobiele abonnement behalve dat het combivoordeel wegvalt? Het contract van de glasvezel zou volgens mij maandelijks opzegbaar moeten zijn.

Beste antwoord door Rowi.

Precies dat Combivoordeel dus je zal dubbele data en korting kwijtraken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • April 13, 2025

Precies dat Combivoordeel dus je zal dubbele data en korting kwijtraken.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 13, 2025

Beste ​@Teun1988 behalve dat het mobiel abo duurder wordt door het opzeggen van het thuisabo, vervallen dus in financiële zin de combivoordelen en gratis onderling bellen, als je ook vaste telefoon had bij KPN.

• April 13, 2025

Als je een unlimited abonnement hebt ga je € 7,50 meer betalen dus. Dat dubbele data vervalt heb je bij een unlimited abonnement geen last van.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2025

Goedemorgen ​@Teun1988 , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Ik zie dat je vraag al is beantwoord door de Community en hier valt verder niks mee aan toe te voegen! Ik ga er vanuit dat je vraag hiermee is beantwoord en dat je weet waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, horen we dat natuurlijk ook graag!Â