Skip to main content
Vraag

Wel activatiekosten op factuur ondanks afspraak

• 25 maart 2025
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Dag,

In december heb ik telefonisch een nieuw abonnement afgesloten. De afspraak was dat ik geen activatiekosten van € 25 zou betalen maar ik zie die nu wel op de facturen van afgelopen maanden terugkomen. Hoe zit dit precies? 

Alvast bedankt!

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7639 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@EHenkelman , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Als dit telefonisch is afgesproken en hier ook een notitie van is gemaakt, dan moeten deze kosten natuurlijk worden gecrediteerd. Het beste kun je hiervoor een belafspraak inplannen met onze Helpdesk zodat dit meteen kan worden uitgezocht. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 maart 2025

Ik vind het eerlijk gezegd wel onpraktisch hoe ik met jullie moet communiceren. Waarom kan ik niet gewoon een berichtje sturen en dat jullie dat dan oppakken? Waarom weer een belafspraak. Kost me allemaal weer gruwelijk veel tijd.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7639 reacties
  • 27 maart 2025

Goedemorgen ​@EHenkelman :)
Als je een belafspraak inplant, betekent dit dat je gebeld wordt op een door jou aangegeven moment & tijdstip, ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je daar onpraktisch aan vindt! Mocht je gebruik maken van X of Facebook dan kun je er ook voor kiezen om ons via die weg een bericht te sturen. 

Reageer