Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau 55 inch Philips Ambilight tv, wanneer ontvang ik deze?

• February 11, 2026
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Hallo,

Heb gebruik gemaakt van 2 jaar abo i.c.m. Philips Ambilight tv, de twee weken wettelijke bedenktijd zijn voorbij. Wanneer kan ik deze verwachten?

Mvg,

Dave

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@David01 ,

De veertien dagen gaan in na jouw eerste factuur. En na die veertien dagen wordt het binnen drie werkdagen verstuurd.

bron:

https://community.kpn.com/kennisbank-administratief-141/welkomstcadeau-veelgestelde-vragen-561113

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 11, 2026

Hallo ​@David01 ,

De veertien dagen gaan in na jouw eerste factuur. En na die veertien dagen wordt het binnen drie werkdagen verstuurd.

bron:

https://community.kpn.com/kennisbank-administratief-141/welkomstcadeau-veelgestelde-vragen-561113

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2026

Hi ​@David01, welkom bij onze community en fijn om te zien dat Noordzee jou van de juiste informatie heeft voorzien. 

Is alles nu zo duidelijk of gaat hier iets anders mis? We horen graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2026

Hallo mede-KPN'ers, 

Update: bezorging van de tv staat gepland door PostNL op komende maandag. Vooralsnog geen andere vragen, dank voor de reacties.

M.v.g.,

Dave

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2026

Top, dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â