Skip to main content

Welkomstcadeau is steeds maar niet op voorraad

• December 18, 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met KPN over het welkomstcadeau (PlayStation) dat bij mijn abonnement hoort. Bij elk telefoontje krijg ik te horen dat deze niet op voorraad is. Vandaag heb ik hierover nog gesproken met zowel KPN als Sidekik, maar ook daar kon niemand aangeven wanneer dit wordt opgelost.

Het is erg teleurstellend dat hier geen duidelijke communicatie over is, zeker omdat dit welkomstcadeau een belangrijke reden was om voor deze actie te kiezen. Hopelijk kan iemand van KPN hier duidelijkheid over geven over wanneer wij dit cadeau kunnen verwachten.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 19, 2025

Hallo ​@Dbeij 

Moderator ​@Alex van KPN gaf gisteren de volgende reactie op die vraag in andere topics.

Alex van KPN schreef:
Hi iedereen, hierbij een update. 

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: We leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld.

Hopelijk hoef jij nu ook niet lang meer te wachten op de PS5.