Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau nog niet ontvangen, wat nu?

• May 1, 2025
  • 5 reacties
  • 305 keer bekeken

Goedendag KPN, 

Wij zijn hier de weg even kwijtgeraakt.. Wij hebben onlangs een KPN internet/tv abonnement afgesloten i.c.m. als welkomscadeau een PS5. In het contract met KPN staat dat je de voucher van dit welkomscadeau krijgt wanneer de wettelijke 14 dagen bedenktijd is verlopen. Heb abonnement is op de 14e van deze maand ingegaan. Omdat we na deze 14 dagen niets kregen, hebben wij contact gezocht en daar begon de chaos. Medewerkers van KPN bevestigden dat wij de voucher al moesten hebben, maar nu komt het probleem: we hebben ook contact gehad met het bedrijf Sidekix, deze geven echter weer aan dat het pas 14 dagen na de eerste betaalde factuur is. Hoewel dit, zoals eerder beschreven, niet overeen komt met de mail/contract van KPN blijven zij volhouden. Het gevolg is dat we als een pingpong balletje heen en weer worden gestuurd, zonder er ook maar iets opschieten. 

Ik wil er wel bij vermelden dat het voor ons gevoel niet aan de medewerkers van de klantenservice van KPN ligt. Zij zijn zeer behulpzaam geweest, hebben ook van alles geprobeerd, maar ergens gaat er iets mis. Eigenlijk is mijn vraag, wat nu? Want wij weten het ook eventjes niet meer. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Lissie95! Jammer om te lezen dat er verwarring is rondom het ontvangen van je voucher. Het is wat drukker in de Community, waardoor we minder snel bij je topic aangekomen zijn. Ben je intussen verder gekomen?

In de regel houden we dit aan voor wat betreft het ontvangen van je welkomstcadeau (dus ook zo'n voucher):

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Lissie95! Jammer om te lezen dat er verwarring is rondom het ontvangen van je voucher. Het is wat drukker in de Community, waardoor we minder snel bij je topic aangekomen zijn. Ben je intussen verder gekomen?

In de regel houden we dit aan voor wat betreft het ontvangen van je welkomstcadeau (dus ook zo'n voucher):

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

• Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Goedenavond,

Even meeliften op deze topic. Wij hebben de voucher ook nog niet ontvangen. We hebben internet en tv vanaf 16 april. Nog even afwachten of bellen? 

• Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Mijn abonnement is op dezelfde dag ingegaan als ​@Mo0n. Ik heb ook nog geen voucher ontvangen.

Ik heb op 17 april de factuur ontvangen en deze is op 23 april afgeschreven via automatische incasso. Gaat de 14 dagen bedenktijd + 3 werkdagen dan in vanaf 16, 17 of 23 april?

• Nieuwkomer
  • May 7, 2025

@Oerlemens 

Ik heb vandaag gebeld en ze zei dat aan het einde van de week de voucher binnen moet zijn... Anders bellen naar 0886237006.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Top ​@Mo0n! Ik ga er vanuit dat je 'm nu snel hebt.

@Oerlemens Hetzelfde voor jou. De 3 werkdagen gaan in nadat die bedenktermijn verlopen is. Mogelijk heeft een feestdag zoals afgelopen maandag ietsje invloed. Heb je later vragen of kom je er niet uit, maak dan een eigen topic aan. Zo kunnen we iedereen het beste helpen.