Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau Samsung televisie wordt pas in December geleverd volgens Samsung, klopt dit?

• November 18, 2025
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Op 14 September heb ik overstap gemaakt van x bedrijf naar jullie en bij het overstap heb ik voor Samsung tv gekozen.

op 3 November bestelling geplaatst volgens de regels en tot heden niet ontvangen. Samsung gaf aan dat het 17 November geleverd zou worden maar heb net hun gebeld en zij geven aan dat het pas ergens December geleverd gaat worden als hun voorraad gevult is.

kunnen jullie dit onderzoeken en kijken met Samsung en waarom zij iets beloven dat het niet gaat gebeuren? heb voor lucht vrij genomen van werk zo dat ik de levering in ontvangst kan nemen maar helaas lucht ontvangen.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Promotie tv niet ontvangen 

Welkom op de community van KPN.

Fijn en leuk dat je ook klant bent geworden bij KPN, en daarbij hebt gekozen voor het welkomstcadeau van de Samsung Smart Televisie.
Vanzelfsprekend wil je die gauw in huis hebben, zodat je via het nieuwe scherm naar jouw favoriete streamingdiensten en TV zenders kunt gaan kijken.

De levering wordt volledig verzorgd door Samsung, daar staat KPN helemaal los van!
Maar als Samsung door de voorraad heen is, omdat meer nieuwe klanten van deze actie gebruik hebben gemaakt, kunnen ze jouw deze niet direct toesturen.
Een medewerker van Samsung heeft jouw in elk geval vertelt dat de voorraad in december weer is aangevuld, en dat je dan jouw Samsung Smart Televisie gaat ontvangen.
Dus er is nu duidelijkheid over de levering!

KPN kan er voor de rest niets aan doen, aangezien het bestellen en versturen volledig in handen is van Samsung, daar kan KPN weinig iets in veranderen.
Het is nu gewoon wachten tot december, en je het bericht vanuit Samsung gaat ontvangen dat je televisie onderweg naar je is, meer kun je helaas niet doen.

En het is uiteraard vervelend dat je voor 17 november 2025 verlof hebt genomen, om zo de televisie in ontvangst te kunnen nemen.
Samsung had je op de hoogte moeten houden, omtrent het feit dat jouw televisie pas in december wordt geleverd, dat had inderdaad netjes geweest.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Promotie tv niet ontvangen, welkom op de community! De Samsung-tv’s die bij onze acties horen, worden rechtstreeks door Samsung zelf verzonden. Zoals Michel.Uit.Arnhem hierboven eigenlijk al aangeeft. Wij hebben niet altijd inzicht in hun voorraad of leverplanning. Ik kan op dit moment dus helaas ook niet zien of de tv nu daadwerkelijk op voorraad is of wanneer de volgende levering gepland staat.

Ik ga dit voor je navragen bij de collega’s die direct contact hebben met Samsung. Zodra ik een terugkoppeling heb kom ik bij je terug in dit topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Promotie tv niet ontvangen Zoals ik een paar dagen geleden al zei, heb ik je vraag intern doorgestuurd. Mijn collega’s hebben nog wat extra gegevens nodig. Wil je daarom je e-mailadres en adres in je profiel invullen?

Laat het hier in dit topic even weten zodra je dat hebt gedaan. Dan geef ik het meteen door aan mijn collega’s.