Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau Samsung TV code werkt niet

• November 21, 2025
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat kan ik doen. Heb het juiste account waar het aan gekoppeld is.  ik heb geprobeerd coockies te verwijderen. En niks werkt. Graag advies wat nu te doen.

Beste antwoord door Liesje ge

Hoi 

Bnh: ja dat stappenplan had ik inderdaad gevolgd maar kom dus niet verder bij de welkomscode.

Jan van Kpn:

Ik kan zeggen dat het ondertussen gelukt is. Ik probeerde nogmaals in te loggen via mijn telefoon maar hij pakte automatisch het email adres wat gekoppeld is aan google ( mij onbekend omdat ik hem niet genruik)

En daar kreeg ik ineens de televisies toch te zien.

Dus bij de eerste keer inloggen met het welkoms cadeau heeft mijn telefoon waarschijnlijk dat emailadres van mijn  google account gepakt. Vandaar dat de inlog via mijn eigen mail en samsung niet werkte.

Het is dus gelukt dus ik zal deze topic sluiten

Bedankt voor het mee denken zover. 

Groeten,

Liesje

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • November 22, 2025

Welkom ​@Liesje ge!
Krijg je iets van een foutcode of bericht ?
Kan je iets meer vertellen waar je vast loopt ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2025

Ik ga naar de samsungbshop en vul de code in en dan geeft hij aan:

Vul een geldige toegangscode in.

En de code word rood.

Dus op een of andere manier zegt hij dat de code niet geldig is.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • November 22, 2025

Heb je dit stappenplan al uitgevoerd?
https://www.kpn.com/samsung-tv-of-galaxy-book4

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 24, 2025

Goedemorgen ​@Liesje ge , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Natuurlijk enorm balen dat in eerste instantie niet goed gaat dus goed dat je ook aan de spreekwoordelijke bel trekt. Heb je dit ook al eens geprobeerd op een ander apparaat? En krijg je dan ook de melding dat deze code niet geldig zou zijn? Ik kan het niet direct plaatsen maar we denken uiteraard graag mee.

Heb je dit stappenplan al uitgevoerd?
https://www.kpn.com/samsung-tv-of-galaxy-book4

Heb je hier ook nog naar kunnen kijken? Hopelijk is het op die manier alsnog gelukt maar mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het dan vooral weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi 

Bnh: ja dat stappenplan had ik inderdaad gevolgd maar kom dus niet verder bij de welkomscode.

Jan van Kpn:

Ik kan zeggen dat het ondertussen gelukt is. Ik probeerde nogmaals in te loggen via mijn telefoon maar hij pakte automatisch het email adres wat gekoppeld is aan google ( mij onbekend omdat ik hem niet genruik)

En daar kreeg ik ineens de televisies toch te zien.

Dus bij de eerste keer inloggen met het welkoms cadeau heeft mijn telefoon waarschijnlijk dat emailadres van mijn  google account gepakt. Vandaar dat de inlog via mijn eigen mail en samsung niet werkte.

Het is dus gelukt dus ik zal deze topic sluiten

Bedankt voor het mee denken zover. 

Groeten,

Liesje

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 24, 2025

Heel erg fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt ​@Liesje ge en top dat je dit hier ook nog eventjes hebt willen delen 👌🏻

Heel veel kijkplezier toegewenst met de Samsung televisie en mocht je in de toekomst nog een keertje hulp nodig hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons dan ook vooral weer weten! Voor nu rest me niks anders dan je een een hele mooie avond toe te wensen!