Skip to main content
Beantwoord

Welkomstgeschenk Playstation 5 nog niet ontvangen, in juni aangesloten

• July 27, 2025
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb een abonnement afgesloten met als welkomstgeschenk de ps5. In de mail die ik ontvangen heb vanuit kpn staat dat ik een track&trace code ontvang wanneer die onderweg is. De mail dateert van 15 juni? Enig idee waar die blijft? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@wendy23e . Welkom hier .

Bij die acties wordt de PS5 pas verstuurd als je actieve diensten hebt.  Heb jij die al ? Vanaf welke datum werkt het bij jou thuis?

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Hoi ​@wendy23e . Welkom hier .

Bij die acties wordt de PS5 pas verstuurd als je actieve diensten hebt.  Heb jij die al ? Vanaf welke datum werkt het bij jou thuis?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2025

Hai Erwin,

Toevallig gisteren een mail ontvangen met een code om het te verzilveren.

Dank je wel voor je reactie

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2025

Alleen nog een vraagje; ik kreeg na de bestelling de melding dat de voet van de console niet meegeleverd wordt...enig idee hoe ik daar aan kom?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@wendy23e .  Dat is nieuws voor mij. Wat staat er precies in dat bericht?  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2025

Dit bovenstaande stond in de mail. Krijg ik dan wel een andere standvoet? Of helemaal geen standvoet?

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 3, 2025

Dit bovenstaande stond in de mail. Krijg ik dan wel een andere standvoet? Of helemaal geen standvoet?

Je moet die voet idd los kopen tegenwoordig 

Erwin van KPN
Moderator

Ja, blijkbaar zit dat er niet meer standaard bij. Die zul je zelf moeten aanschaffen.