Skip to main content
Beantwoord

Welkomstkado melding 'helaas kunnen we niet leveren in het aangegeven gebied'

• November 24, 2025
  • 15 reacties
  • 233 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Levering niet mogelijk? mijn huisadres, mijn zakelijke adres beide in NL zijn niet leverbaar op mijn gebied… Dit gaat om het welkomstkado van KPN

Beste antwoord door Jasper van KPN

Goed om te lezen dat het bij jou nu lukt ​@CS046! Ik krijg ook door dat het nu verholpen moet zijn, dus als jullie de aanvraag ook doen ​@JarmoH en ​@bbrademaker ga ik er vanuit dat het voor jullie ook lukt 🙂

15 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JarmoH 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je vanzelfsprekend je welkomstcadeau (Samsung televisie) graag in ontvangst wilt nemen, en hem vervolgens in gebruik wilt nemen.
Nu krijg je de melding, dat ze niet kunnen leveren in het gebied waar je woonachtig bent.

Vandaar mijn vraag aan je terug:

• In welke woonplaats ben je woonachtig?
  • Woon je toevallig op één van de Waddeneilanden of juist niet?

Want je hebt niet in je vraag vermeld in welke woonplaats of gebied je woonachtig bent, en dat zou in dit geval wel handig zijn (uiteraard niet je adres vermelden, alleen je woonplaats!)

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Als ik even mag inbreken, ik heb precies dezelfde melding. Woonachtig in Midden Limburg, Sittard. Gaat overigens om dezelfde tv die ik probeerde te bestellen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Hoi ​@JarmoH 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je vanzelfsprekend je welkomstcadeau (Samsung televisie) graag in ontvangst wilt nemen, en hem vervolgens in gebruik wilt nemen.
Nu krijg je de melding, dat ze niet kunnen leveren in het gebied waar je woonachtig bent.

Vandaar mijn vraag aan je terug:

• In welke woonplaats ben je woonachtig?
  • Woon je toevallig op één van de Waddeneilanden of juist niet?

Want je hebt niet in je vraag vermeld in welke woonplaats of gebied je woonachtig bent, en dat zou in dit geval wel handig zijn (uiteraard niet je adres vermelden, alleen je woonplaats!)

Ik woon in Wolvega Friesland

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2025

Ik woon in Amersfoort en heb exact hetzelfde probleem met dit model.

Zelfs 3 andere adressen geprobeerd, Samsung support heet dit intern doorgezet maar verwacht dat er vanuit hen niet veel gedaan gaat worden, misschien dat KPN dit met Samsung kan oppakken?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JarmoH, ​@CS046 en ​@bbrademaker ,

Het verzenden van de Samsung smart televisies (als welkomstcadeau) wordt volledig afgehandeld door Samsung zelf, daar zit KPN dus niet tussen.
De fout ligt duidelijk bij Samsung zelf, ergens binnen hun eigen systemen.

Van ​@bbrademaker heb ik begrepen, dat Samsung het inmiddels heeft doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling, die deze fout moet oplossen.

KPN kan niet in de systemen van Samsung, en kan hierin dus weinig iets betekenen.
Het is een probleem aan de zijde van Samsung.

Je kunt het beste contact blijven houden met de klantenservice van Samsung, om jezelf te voorzien van de laatste status.

Telefoonnummer klantenservice Samsung: 088 909 0111
(Elke dag bereikbaar van 8:00 – 22:00 uur, ook in het weekend)

Of stuur een Whatsapp bericht naar Samsung: 0647093249
(Alleen om berichten te sturen!)

Vanzelfsprekend hoop ik voor jullie, dat de nieuwe televisie gauw een plekje in jullie woonkamer gaat krijgen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JarmoH, ​@CS046 en ​@bbrademaker, dat is inderdaad een gekke melding. Jullie wonen ook niet echt bij elkaar in de buurt aan de plaatsnamen te zien die jullie noemen. Hebben jullie al contact gehad met Samsung zelf hierover, konden zij er meer over vertellen?

Intern doen wij hier ook navraag over, misschien dat wij er ook meer informatie over kunnen vinden. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jasper van KPN 

Super dat er vanuit KPN ook navraag wordt gedaan bij Samsung.
Hopelijk komt daar nog iets uit, voor bovenstaande mede klanten van KPN.

Jasper van KPN
Moderator

Ben ik alweer ​@JarmoH, ​@CS046 en ​@bbrademaker, we hebben van Samsung begrepen dat er iets mis gaat op die pagina. Dat is waarom jullie die melding onterecht te zien krijgen. Ze zijn dus op de hoogte en ze werken eraan. Wanneer dat is verholpen durf ik niet te zeggen, maar er wordt aan gewerkt om de aanvraag weer mogelijk te maken!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2025

@Jasper van KPN, hier is het ondertussen gelukt! Besteld en nu vrijdag zou de levering al moeten zijn!

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • November 27, 2025

Op de Samsung Community staat over die melding ook al een topic. Zelfs bij een gewone bestelling gaat het dus fout Levering niet mogelijk Helaas kunnen we niet leveren in het door jou aangegeven gebied. - Samsung Community

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2025

Goed om te lezen dat het bij jou nu lukt ​@CS046! Ik krijg ook door dat het nu verholpen moet zijn, dus als jullie de aanvraag ook doen ​@JarmoH en ​@bbrademaker ga ik er vanuit dat het voor jullie ook lukt 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Gelukt 65 inch komt vrijdag binnen 😀 

Jasper van KPN
Moderator

Top, dank voor je bevestiging ​@JarmoH! Op zo'n grote tv ga je heerlijk kunnen kijken 😁

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Top, dank voor je bevestiging ​@JarmoH! Op zo'n grote tv ga je heerlijk kunnen kijken 😁

Vast en zeker, 55 inch crystal was net te mwah. 65 inch qled voor 300 meer. Is een mooie deal

Jasper van KPN
Moderator

Dat is het zeker! Heel veel kijkplezier alvast.