de website van KPN voldoet niet aan de wettelijke eisen.
Zie https://ondernemersplein.kvk.nl/regels-voor-bedrijfscorrespondentie/ (gepost door Rijksdienst voor Ondernemend Nederland)
Er mist een e-mailadres.
Is namelijk een ramp dat ik niet gewoon op een email kan reageren. betwijfel of ik de email communicatie met een servicemedewerker kan aanhalen en dus heb ik er niks aan om te bellen. (ik communiceer eigenlijk met het bedrijf volgens de wet en niet met de medewerker. En bedrijf heeft weet van alle communicatie.)
Of mag ik ook aangeven dat ik een no-reply e-mailadres hebt gebruikt voor de aanmelding en dat jullie de communicatie anders moeten doen. We moeten toch op dezelfde manier met elkaar communiceren . Beide partijen via de email of allebei niet. KPN wel en ik niet vind ik niet echt eerlijk. Volgende keer dat ik weer bij KPN zit volgens de avg mijn e-mailadres weg laten halen om dit wel eerlijk te laten verlopen.
Pas op zijn minst de email aan die je krijgt bij het opzeggen door het adres te noemen en niet te zeggen dat je een retourdoos krijgt. is zoveelste bericht dat je kunt lezen op dit forum. Geeft wel aan wat de betrokkenheid is van KPN.