Skip to main content
Beantwoord

Wijzigen mobiel abonnement werkt niet: foutmelding in MijnKPN

• April 25, 2025
  • 11 reacties
  • 96 keer bekeken

Binnen Mijn KPN omgeving krijg ik de volgende melding als ik m’n mobiele abonnement wil wijzigen (binnen m’n oud KPN Zorgeloos abo):

“U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.”

Echter ik heb onlangs geen wijziging ingediend.

Kan dit s.v.p. opgelost worden door een KPN medewerker hier? Mijn profiel is volledig ingevuld, dank.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Otto73 Zo te zien zit jij bij XS4All.  Misschien heeft die combi er iets mee te maken.

We pakken hier bij de KPN Community geen individuele issues op. Dit forum is met name bedoeld voor klanten die elkaar onderling helpen.

Ik zou eerst contact zoeken met XS4All en als dat geen oplossing biedt, kun je een terugbel afspraak inplannen.  De medewerkers horen, als het niet lukt, gewoon een ticket voor jou aan te maken.

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

Ik heb zojuist ook met KPN klantenservice gesproken en zij zien ook dat er geen wijzigingsverzoek in behandeling is. Zij gaven aan dat het misschien kwam vanwege het oude abonnement, maar binnen de voorwaarden moet ik dit maandelijks kunnen aanpassen. Ik heb ook geen bericht ontvangen dat dit niet meer mogelijk zou zijn. Kan een KPN moderator bevestigen dat aanpassingen ook bij oude abonnementen nog steeds mogelijk zijn? Graag zie ik deze optie weer terug in Mijn KPN.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 28, 2025

Beste ​@Otto73 vul dan binnen het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, mobiel nummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan kan een moderator met je meekijken.

• Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

@JanD al deze privé velden zijn ingevuld bij mijn profiel, behalve IBAN want ik zie nergens een veld hiervoor.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 28, 2025

@JanD al deze privé velden zijn ingevuld bij mijn profiel, behalve IBAN want ik zie nergens een veld hiervoor.

Het veld maakt niet uit, als er maar privé bij staat. ​@Otto73 

• Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

Prima heb ik ingevuld. Hoe lang duurt ‘t voordat een kpn moderator reageert? Zou graag voor 1 mei m’n abo willen kunnen aanpassen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

@Otto73 Zo te zien zit jij bij XS4All.  Misschien heeft die combi er iets mee te maken.

We pakken hier bij de KPN Community geen individuele issues op. Dit forum is met name bedoeld voor klanten die elkaar onderling helpen.

Ik zou eerst contact zoeken met XS4All en als dat geen oplossing biedt, kun je een terugbel afspraak inplannen.  De medewerkers horen, als het niet lukt, gewoon een ticket voor jou aan te maken.

Contact en klantenservice | KPN

• Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

@Erwin van KPN Ik heb zojuist met XS4ALL gebeld en zij geven aan dat aanpassen niet meer mogelijk is omdat het een oud mobiel abonnement betreft en KPN wil dat klanten overstappen naar nieuwe abonnementsvormen.

Idioot dat aanpassen volgens m’n abonnementsvoorwaarden zomaar eenzijdig door KPN onmogelijk is gemaakt, zonder hierover te communiceren ook.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 29, 2025

Ik meen te weten dat er duidelijk naar klanten van xs4all toe gecommuniceerd is n.a.v. de overgang van xs4all naar KPN.

Dat was bij Telfort 5 jaar geleden net zo.

Je kon blijven onder de oude voorwaarden, maar wel onder de KPN-vlag of je kon overstappen naar KPN met de bij KPN geldende voorwaarden.

Misschien een bericht gemist in het verleden ​@Otto73 ???

• Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

@JanD dit gaat over een aanpassing binnen m’n kpn mobiel abo en staat los van de overgang van xs4all internet naar kpn.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 29, 2025

Beste ​@Otto73 als ik de reactie van ​@Erwin van KPN zo lees, kan het er toch mee te maken hebben.

Erwin van KPN
Moderator

Het fijne weet ik er (nog) niet van maar ik denk wel dat er een relatie is.  ​@Otto73  Kun je mij nog vertellen wat je precies wilt veranderen aan het mobiele abonnement?