Skip to main content
Vraag

Wil abonnement opzeggen omdat internet uit blijft vallen

• February 9, 2025
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik wil van mijn abonnement af. We hebben al heel vaak contact met een medewerker gehad maar de internet blijft uitvallen en uiteraard altijd op de meest ongunstige momenten. Er wordt niet geleverd waar ik voor betaal en ik wil dan ook graag mijn abonnement opzeggen. 
ik hoor graag hoe we dat kunnen regelen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 9, 2025

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die medewerker van de klantenservice dan zegt. Bijna altijd wordt de verbinding gecontroleerd en wordt er een monteur aangestuurd. Wat gebeurt er bij uitval? Gaat er een storingslampje branden op het modem?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 12, 2025

Hoi ​@Kim58 . Welkom bij de KPN Community.

Zo te lezen gaat het niet heel goed met de internet verbinding en is er tot nu toe geen echte oplossing geboden. Ik ben net als ​@Joep1965  wel benieuwd wat er allemaal besproken is.

We hebben een hele uitgebreide kennisbank pagina waar allerlei tips staan om je internet stabiel te krijgen:

https://community.kpn.com/internet-en-thuisnetwerk-128

Als jij zelf al de beslissing hebt gemaakt dat je echt wilt opzeggen dan kun je het beste een terugbel afspraak inplannen. Een medewerker gaat jou dan bellen en dan kunnen jullie de opzegging bespreken en invoeren.

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Hoe vaak we al niet alles hebben moeten resetten is ontelbaar. Daarnaast heb ik ook van andere vernomen dat de internet vaak uitvalt. Jullie berichten dat het in de nacht weer wordt verbeterd, wekken niet het meeste vertrouwen.. ik zal een terugbelverzoek inplannen 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Na gebeld te hebben en aangegeven te hebben dat ik geen vertrouwen meer heb, ineens wordt er wel gevonden dat er een fout is en kan er ineens een monteur langskomen. Nog niet die eerdere 15x bellen benoemd. Toch jammer dat je eerst moet zeggen dat je er vanaf wil en boos moet worden. Vragen om doorverbonden te worden met de klachtenafdeling is niet mogelijk een e-mail adres doorgeven voor de klacht is niet mogelijk. Met andere woorden geen enkele medewerking te vinden bij het in gebreke stellen, jammer. In ieder geval duidelijk waar je geen abonnement moet nemen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 12, 2025

Wat maakt het dat je er zo zeker van bent dat het probleem bij KPN ligt en niet wordt veroorzaakt door iets in jouw netwerk? Denk aan bijvoorbeeld het gebruik van draadloze verbindingsets, omvormer van zonnepanelen, een kapot stekkertje en een draadbreuk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Omdat ze zelf aangeven nu ineens iets te zien in het modem, daarnaast komt het nu al in het tweede huis voor 😉

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Wanneer komt de monteur, ​@Kim58 ?