Skip to main content
Vraag

Wil ter compensatie ESPN gratis in verband met de vele internetstoringen

• July 13, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Ben al jaren LKNP abonnee. Laatste jaren steeds storingen met internet en signalen. Het spuugzat geworden met steeds resetten. Nu eindelijk een ander modem. Maar als ik zie wat nieuwe klanten allemaal cadeau krijgen, kom is er bekaaid vanaf. Dat ben ik ook meer dan zat. Daarom wil ik dat KPN mij naast Netflix basis ook ESPN geeft. Dat lijkt me niet meer da redelijk en billijk.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Jan Pij 

Welkom op de community van KPN.

Het is inderdaad heel frusterend en irritant dat je al jarenlang te kampen hebt met je internetverbinding en het signaal, plus het feit dat je regelmatig de vorige modem moest resetten.
Je hebt een nieuw modem gekregen vanuit KPN, en zover ik het uit je verhaal kan opmaken heb je daar geen problemen meer mee.

Helaas, zal KPN jouw geen gratis toegang gaan geven voor ESPN, ook al vindt jij dat redelijk en billijk.
Je zou wel om een compensatie kunnen vragen, voor de geleden frustratie en de problemen rondom jouw internetverbinding.

Hiervoor kun je het beste een klacht bij KPN indienen, zodat de afdeling klantrelaties & klachten hier naar kan kijken, en jouw dan een passende oplossing kan aanbieden.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit bij het online klachtenformulier:

Vul het online formulier volledig in, en verstuur hem dan.
Binnen 1 a 2 weken wordt je dan gebeld door een medewerker van de afdeling klantrelaties & klachten.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jan Pij, welkom op onze community. Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen!  Wat betreft een vergoeding kun je inderdaad het beste even contact opnemen met mijn collega's. Je kunt daarvoor ook altijd even met ons bellen. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken, dan hoef je niet in de wacht te staan.

Je experiabox is vervangen begrijp ik, is de verbinding nu wel weer goed?