Skip to main content
Vraag

Wil termijn retoursturen apparatuur oprekken vanwege lange reis

• October 17, 2025
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Buenos Dias! Ik moet oude apparatuur terugsturen maar zit een paar weken in het buitenland (Mexico), dus ik haal de termijn niet. Ik wil dit aangeven per chat maar die begrijpt me niet en wil een belafspraak inplannen. Dat kost me een godscermogen, dus gaan we nuet doen. Ik zit nu vast.

Ik wil de termijn oprekken (vanaf 5 november weer thuis). Hopelijk dat hier een medewerker meekijk die me wel kan helpen. Adios!

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2025

Hoi! Ik zou graag een antwoord willlen KPN!

Leen59
Wijsgeer
  • October 19, 2025

Je vraagt dit op een klantenforum. Probeer het via X of Facebook .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2025

Hi Leen. Dank voor je antwoord. Ik werd juist door de chat hierheen verwezen, haha. Ik ga het daar proberen :)

Leen59
Wijsgeer
  • October 19, 2025

Succes.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 20, 2025

Hoi ​@joost899, Buenos Dias!

Je ontvangt meerdere brieven, als dit je eerste is kun je het nog even negeren tot 5 november en stuur je het daarna gelijk op. Zorg ervoor dat je je gegevens in je profiel achterlaat, zodat een moderator eventueel een aantekening kan maken in je klantendossier.

Mocht het inmiddels via 1 van de socials gelukt zijn, is het ook goed natuurlijk.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@joost899, allereerst wens ik je een fijn verblijf nog in het land van taco's en tequila. 

De KPN Community is eerst en vooral een plek waar klanten elkaar helpen met allerlei vragen en indien nodig springen de KPN moderators bij. In jouw geval snap ik dat telefonisch contact opnemen met de collega's van de klantenservice niet heel handig is en ook aardig duur kan zijn. Het beste is in dit geval de collega's van onze webcare afdeling benaderen.Â