Skip to main content
Vraag

Word gebeld nav mijn opzegverzoek, maar hoor niets aan de andere kant

• January 23, 2026
  • 1 reactie
  • 0 keer bekeken

+31887751101 wordt steeds door dit nummer gebeld maar zeggen niks. Lees in commentaar dat dit een callcenter is over mijn stoppen bij kpn. 

Geen belang bij jaren klant geweest maar wordt steeds niet naar behoren geholpen en nu ik opzeggen kunnen ze mij wel bellen?

Glasvezel levert lang niet de beloofde snelheid wifi valt constant uit enik betaal de hoofdprijs bij kpn.

Nu maar eens de concurrent proberen als die stabiele internet en wifi levert.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@NieuwenhuisF 

Welkom op de community van KPN.

Als je jouw KPN Thuis abonnement (vast internet) online hebt opgezegd, via het online opzegformulier, dan wordt je inderdaad teruggebeld om de de opzegging officieel te bevestigen.
Vervolgens krijg dan de officiële bevestiging per mail, met daarin de einddatum van je contract.

Het is bekend, dat deze afdeling de telefoon maar kort laten overgegaan en ook vaak niks zeggen als je opneemt, dat kan inderdaad een flink stuk beter.

Het beste is nu om zelf even contact op te nemen met de klantenservice van KPN, om via die weg jouw opzegging definitief te maken.
Het telefoonnummer is 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen. 
Je wordt dan direct doorverbonden met de juiste afdeling.