Skip to main content
Beantwoord

Zes klachten ingediend maar geen schriftelijke reactie gekregen

• 26 februari 2025
  • 32 reacties
  • 290 keer bekeken

ik heb al 6 keer een klacht ingediend via https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier maar KPN weigert te reageren. Ja ze hebben al 7 keer gebeld en al 3 keer gemeld dat KPN ervan uitgaat dat de klachten zijn afgehandeld, maar al in klacht 1 is al duidelijk aangegeven dat ik per se een schriftelijke reactie wil. Zowel voor de rechtbank straks als het precedent wat ervan uitgaat. Telefoonnummer ingevuld met 06 00 00 00 00 en toch snuffelt de klachtenafdeling in mijn gegevens om het telefoonnummer naar boven te halen. Tot zover de AVG. 

Hoe krijg je wel dat KPN gewoon netjes een schriftelijke reactie geeft op mails? kan naar kpn@louchezaken.nl ( ook handig voor meer mensen die problemen hebben met KPN) of naar jurisprudentie@kpoff.nl

Beste antwoord door Heer Remco

€ 780 terug van KPN. Dat is dus geen coulance KPN en ook geen verantwoordelijkheid Netflix, dat is gewoon terugbetalen waar KPN geen recht op heeft. 

Nu nog via De Geschillencommissie - of anders - bewerkstelligen dat klanten wel een schriftelijke reactie krijgen van KPN om indien nodig dossier op te kunnen bouwen. 

Jammer dat je daar zoveel moeite voor moet doen en jammer dat er ook in dit forum klanten overtuigd zijn dat ze geen recht hebben op een schriftelijke reactie of geen recht hebben op een terugbetaling. Zo ga je toch niet met je klanten om. Zou mooier zijn als KPN zulke stappen uit zichzelf neemt.

#tobecontinued

Bekijk origineel

32 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 27 februari 2025

Dag 2.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Dag 3

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Datum: 4 februari 2025

Goedendag, laat ik beginnen met het feit dat ik het vervelend vind dat ik dit nu voor de zoveelste keer moet uitleggen in een maand, en in de afgelopen jaren al zo vaak contact over heb gehad met KPN.

In 2020 ben ik door KPN verleid een Netflix-abonnement af te sluiten via kpn.netflix.com. Ik heb er nooit gebruik van kunnen maken omdat het direct gehackt was. Ik heb KPN in de jaren daarna zo vaak gevraagd Netflix stop te zetten, maar ik werd steeds verwezen naar Netflix. En daar kon ik de account niet in. KPN kon de Netflixaccount aangemaakt met de kpn.netflix.com url niet via KPN stoppen. Dat bleek niet helemaal waar.

Een maand geleden heb ik eindelijk maar eens met een medewerker van KPN het helemaal uitgeplozen. Ik ben in contact gebracht met Netflix en ook daar moest er weer geplozen worden.

Wat bleek, al snel is mijn account gehackt op de door u aanbevolen url. 

Ik weer contact gezocht en wat bleek: u was gewoon op de hoogte van gehackte accounts. Hoe kan het dat u in de jaren daarvoor nooit heeft bedacht dat dat met mijn account ook aan de hand was? Ik was daar niet van  op de hoogte. U wel.

Vervolgens heeft uw collega aangegeven dat er geld teruggestort zou worden en dat ze even gingen uitzoeken hoeveel. Vervolgens bood hij ook nog aan om voor de zekerheid nog even de Netflix-account stop te zetten. Serieus?? Weet u hoevaak ik in de afgelopen jaren KPN gevraagd heb dit stop te zetten?? En dat kon niet werd er gezegd. Zo heeft het er toch de schijn van dat u een verdienmodel over de rug van uw klanten  in stand wilt houden.

Ik heb vanmorgen begrepen dat de laatste 12 maanden door KPN worden terugbetaald. Ik ben daar niet mee akkoord ik wil dat alles vanaf het moment van de hack wordt terugbetaald. Logisch.

Vervolgens werd ik van afdeling naar afdeling gestuurd om uiteindelijk te horen dat dit toch echt een abonnement bij Netflix betreft en ik dus bij hun moet zijn.

Enigszins discutabel, tot het moment dat u aangeeft dat u zelf de laatste 12 maanden terugbetaalt. Dat zou u niet doen als het een kostenpost Netflix is. Einde discussie toch?

Samengevat, ik ben door KPN gelokt naar kpn.netflix.com om daar een Netflix-abonnement via KPN af te sluiten welke ook via KPN wordt gefactureerd. Vervolgens is de website kpn.netflix.com al snel gehackt en u heeft mij daar niet van op de hoogte gebracht. Ook niet in al die keren in al die jaren daarna dat ik aangaf bij KPN dat ik van Netflix af wil, maar dat mijn account niet lijkt te bestaan bij Netflix.

Vervolgens als ik eindelijk tot halverwege Netflix heb moeten doordringen om erachter te komen hoe dat zit, bevestigt KPN rustig dat dit bekend is. En bieden ze aan alsnog de Netflix-account stop te zetten, terwijl die nu eindelijk na 5 jaar al stop was gezet en ik al die jaren zo vaak juist daar om gevraagd heb.

Ik kan me voorstellen dat dit een discussie is tussen Netflix en KPN. Ik ga er ook van uit dat ik als klant daar niet de dupe van hoef te worden. Ik ben geen klant bij Netflix, ook nooit geweest, ik heb Netflix via KPN betrokken en nooit gebruikt omdat de boel gehackt was.

Ik zal mijn KPN-facturen niet meer betalen tot dit is rechtgezet, ik vertrouw erop dat u geen incassokosten in rekening brengt zolang dit loopt.

Reeds dankend voor uw begrip en medewerking,.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Datum 10 februari 2025

Goedendag, ik heb een klacht over mijn klacht.

Ik heb een klacht bij u ingediend, daarbij telefoonnummer 0600000000 vermeld. U belt mij op mijn telefoonnummer. Mag de klachtenafdeling zo in mijn dossier?

Ik heb specifiek in mijn schrijven vermeld dat ik graag alles zwart-op-wit wil. Allereerst om discussie te voorkomen, ten tweede ter ondersteuning van enig vervolgtraject en tot slot zou ik u aanraden het een na laatste telefoongesprek dat ik met u heb gehad nog eens terug te luisteren. Mocht u de opnames niet hebben, kunt u ze altijd nog bij mij komen bekijken (melding van gedaan tijdens het gesprek). Dus los van het feit dat ik het graag zwart-op-wit wil, heb ik liever geen schreeuwende KPN-medewerkers meer aan de lijn.

U stuurt mij een sms dat als ik u niet bel dat u de klacht als afgehandeld beschouwd. Zeker niet! U heeft er nog niets aan gedaan en ook nog geen uitleg gegeven. Graag op de vorige klacht alsmede op deze klacht uw schriftelijke reactie

Admin: bericht samengevoegd met reeds bestaande topic

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Datum 14 februari 2025

Klacht 3. U stuurt mij zojuist een betalingsherinnering, maar u moet mij nog honderden euro's terugbetalen en nog altijd schriftelijk reageren op mijn klachten 1 en 2. Eerst wilt u klacht 1 al sluiten zonder uberhaupt een reactie te geven. Vooralsnog geen reactie op klacht 2 en ik heb toch duidelijk gesteld dat er niets meer wordt betaald tot dit is opgelost. Ik ga ervan uit dat u dit per direct rechtzet. Er begint langzamerhand wel een groter belang te ontstaan dan mijn persoonlijk belang. Ik ga er ook van uit dat u dit niet zover laat komen.

Graag per ommegaande uw reacties. Mocht e.e.a. uitblijven zal ik vanuit het maatschappelijk belang deze dossiers online delen via het Platform LOUCHE ZAKEN. Incassokosten of andere kosten voortvloeiend uit uw handelen en vooral uw gebrek aan handelen zal op KPN worden verhaald. Graag per ommegaande uw reactie, dit duurt nu al weken, na jaren van leugens en slecht advies van KPN

• 3321 reacties
  • 28 februari 2025

Je krijgt van KPN geen schriftelijke reactie. Daarover kan je klagen wat je wil. Maar dat is nutteloos, want dat gaat gewoon nooit gebeuren. 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Dat zal moeten. Op een telefoongesprek kun je rechtszaak bouwen he, er zit een wettelijke plicht. Ze mogen een brief schrijven, maar men moet schriftelijk reageren. Sterker nog, comsumentenbond, geschillencommissie en Rijksoverheid zeggen dat je klachten schriftelijk moet indienen en de reactie ook schriftelijk moet ontvangen, zodat er ‘dossier wordt opgebouwd’

Wel tof dat je hier nog even reageert, het lijkt alsof ze je vorige reactie binnen 5 minuten al hadden verwijderd.

consumentenbond.nl: 

Soms kom je er mondeling niet uit. Leg dan je klacht schriftelijk voor. Het voordeel van schrijven is dat je een dossier met 'bewijs' opbouwt.

Met de Consumentenbond Brievenhulp begeleiden we je naar de juiste brief. Snel, eenvoudig en oplossingsgericht.

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/keuzehulp-voorbeeldbrieven#:~:text=Soms%20kom%20je%20er%20mondeling,je%20naar%20de%20juiste%20brief

rijksoverheid.nl : Bent u niet tevreden over de aankoop van bijvoorbeeld uw televisie of de schilderwerkzaamheden bij u thuis? Dan kunt u een klacht indienen. U kunt het bedrijf schriftelijk laten weten dat u niet tevreden bent. U geeft dan ook meteen aan wat volgens u een goede oplossing is voor het probleem.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-een-product-of-dienst

degeschillencommissie.nl: De aanbieder krijgt een maand de tijd om te reageren op uw klacht. Ook kan uw aanbieder er voor kiezen om alsnog op uw klacht in te gaan en samen een oplossing te zoeken. Als u er dan samen uitkomt zetten wij de behandeling bij De Geschillencommissie stop.

https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/

Linksom of rechtsom, er komt een reactie op papier. En kennelijk gaat dat hier ook veel helpen, dus laten we het nu maar volhouden en uitzingen.
Het gaat er meer om hoe ga je met je klanten om. Nadat er al schreeuwend door iemand van KPN de telefoon er werd opgegooid “ Ik werk hier al 10 jaar”.  Zelden zo’n beperkte servicemedewerker meegemaakt.

• 3321 reacties
  • 28 februari 2025
Heer Remco schreef:

Dat zal moeten. Op een telefoongesprek kun je rechtszaak bouwen he...

Dan moet je dat doen. Daar wacht KPN het gewoon op af.

Maar waarschijnlijk ga je dat niet doen. Want dat is het niet waard. Dat weet KPN ook.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Allereerst weet ik 100% zeker dat de zaak wordt gewonnen. Dus die kosten zullen er niet zijn. Maar ook dan zou je kunnen kiezen voor de Geschillencommissie:

De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie bedragen doorgaans tussen de 25 en 152,50 euro. Je betaalt op voorhand en indien je (deels) in het gelijk wordt gesteld, krijg je je geld (deels) terug.

Maar er lijkt me een groter belang. Dat merk ik ook uit jouw reacties. Zo gaat KPN dus met klanten om. Niet meer de KPN zoals het was volgens mij. En belangrijk dat mensen dat weten. Ik heb echt geprobeerd beschaafde communicatie op te zetten, gebeld maar na asociaal geschreeuw en KPN die de telefoon erop gooit ga ik natuurlijk niet meer bellen met die asociale medewerkers (ik heb de opnames ook bewaard), gemaild, klachten ingediend, nu berichten hier geplaatst en aangemeld bij louchezaken.nl wetend dat zij online publiceren bij een maatschappelijk belang. Nou, gezien KPN de grootste provider is in Nederland lijkt me dat overduidelijk. 

Edoch, je hebt helemaal gelijk in je reactie en dat alleen al is toch enorm asociaal. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 248 reacties
  • 28 februari 2025

Netflix stopzetten

Er zijn 2 manieren om Netflix te stoppen. Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccount.

Lukt dit niet? Ga dan vanaf jouw thuisverbinding naar netflix.kpn.com en log in met jouw KPN account. Na het inloggen zie je daar een telefoonnummer samen met een servicecode van Netflix. Je kunt met deze servicecode (verficiatiecode) bellen naar het telefoonnummer van Netflix om jouw abonnement op te zeggen.

Netflix stopzetten via MijnKPN

Heb je Netflix bij KPN ná 26 juli 2021 aangezet? Dan kan je Netflix opzeggen via MijnKPN.

• Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Ja, en daar bel ik dus al sinds 2020 over met KPN. Elke keer dezelfde vraag, meermaals per jaar: hoe kan dit? En kunnen jullie het stopzetten. KPN weet al heel lang hoe dit kan, en kan het gewoon ook al jaren stopzetten. 

Prima dat je geen email en chatverkeer wilt, maar dit zijn de antwoorden aan de telefoon geweest 4 jaar lang. Dus ze hadden zelf al kunnen aangeven dat ik bijvoorbeeld naar het door jou aangeleverde bericht moest gaan. Ze stuurde me naar Netflix en Netflix zei elke keer opnieuw: die account bestaat niet. KPN heeft hier wel altijd voor gefactureerd. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2341 reacties
  • 28 februari 2025

Een ander topic werd gesproken over dat jouw account gehackt zou zijn. En ik vermoed heel sterk dat het komt door een heel makkelijk wachtwoord. 

Waarom heb je toen niet aan de bel getrokken bij Netflix? Heb je hun wel uitgelegd dat jouw account gekaapt is? Of heb je ze de opdracht gegeven om te zoeken naar een account op jouw e-mailadres (die er uiteindelijk niet meer was), zonder hun te melden dat jouw account gecompromiteerd is? 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Ik heb 4 jaar lang gebeld met KPN, wat is hier aan de hand en kunnen jullie dit stopzetten want de account bestaat niet bij Netflix en de account is speciaal aangemaakt voor kpn.netflix.com. KPN wist niets en KPN kon de account niet stopzetten. 4 jaar lang gemaild met Netflix, uw account bestaat niet. En met tussenpozen inderdaad omdat je het af en toe niet meer weet tussen kastje en muur. 

Al in 2022 begint KPN met terugbetalen aan klanten met een gehackte account. Pas in 2024 als ik aangeef dat ook mijn account bij de gehackte accounts hoort, dan pas geeft KPN aan hiervan op de hoogte te zijn. En bied aan mijn account stop te zetten. Daar heb ik dus 4 jaar lang met regelmaat om gevraagd. Ik heb 4 jaar lang aangegeven bij KPN dat zij iets factureren wat volgens Netflix niet bestaat.

Dank voor je betrokkenheid!

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2341 reacties
  • 28 februari 2025

KPN is niet de eigenaar van Netflix. Ze zijn enkel betalingspartner, en ze hebben geen enkel inzicht in alle accounts. 

Dus informeer eens bij Netflix. Heb je hun al verteld dat jouw account gecompromiteerd/gehackt/gekaapt is? Ik geef grote kans dat al die tijd iemand anders gebruik maakt van jouw gekaapte account.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4409 reacties
  • 28 februari 2025
Heer Remco schreef:

Dat zal moeten. Op een telefoongesprek kun je rechtszaak bouwen he, er zit een wettelijke plicht. Ze mogen een brief schrijven, maar men moet schriftelijk reageren. Sterker nog, comsumentenbond, geschillencommissie en Rijksoverheid zeggen dat je klachten schriftelijk moet indienen en de reactie ook schriftelijk moet ontvangen, zodat er ‘dossier wordt opgebouwd’

Wel tof dat je hier nog even reageert, het lijkt alsof ze je vorige reactie binnen 5 minuten al hadden verwijderd.

consumentenbond.nl: 

Soms kom je er mondeling niet uit. Leg dan je klacht schriftelijk voor. Het voordeel van schrijven is dat je een dossier met 'bewijs' opbouwt.

Met de Consumentenbond Brievenhulp begeleiden we je naar de juiste brief. Snel, eenvoudig en oplossingsgericht.

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/keuzehulp-voorbeeldbrieven#:~:text=Soms%20kom%20je%20er%20mondeling,je%20naar%20de%20juiste%20brief

rijksoverheid.nl : Bent u niet tevreden over de aankoop van bijvoorbeeld uw televisie of de schilderwerkzaamheden bij u thuis? Dan kunt u een klacht indienen. U kunt het bedrijf schriftelijk laten weten dat u niet tevreden bent. U geeft dan ook meteen aan wat volgens u een goede oplossing is voor het probleem.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-een-product-of-dienst

degeschillencommissie.nl: De aanbieder krijgt een maand de tijd om te reageren op uw klacht. Ook kan uw aanbieder er voor kiezen om alsnog op uw klacht in te gaan en samen een oplossing te zoeken. Als u er dan samen uitkomt zetten wij de behandeling bij De Geschillencommissie stop.

Linksom of rechtsom, er komt een reactie op papier. En kennelijk gaat dat hier ook veel helpen, dus laten we het nu maar volhouden en uitzingen.
Het gaat er meer om hoe ga je met je klanten om. Nadat er al schreeuwend door iemand van KPN de telefoon er werd opgegooid “ Ik werk hier al 10 jaar”.  Zelden zo’n beperkte servicemedewerker meegemaakt.

Ik zie in al deze teksten niet terug dat u een reactie per post krijgt. Enkel dat u zelf iets per post kan opsturen. 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

KPN wist dit en heeft dit verzwegen, minstens 2 jaar. Aantoonbaar (zelfs via dit forum ;)) KPN kon de account gewoon stopzetten, hebben ze 4 jaar lang geweigerd. Ik ben klant bij KPN. De Netflix account bestaat niet en dat blijkt dus te kloppen want gehackt. 

En het klopt dat de account is gebruikt door een ander. Kunnen ze ook zien. Niet door mij. Mijne was namelijk gehackt op de door KPN gepromoote site. Het was niet Netflix die mij zei een account aan te maken (moest toen speciaal een account ervoor aanmaken, een bestaande account kon het (toen) nog niet mee en aan te melden via kpn.netflix.nl. Dat was KPN. Verantwoordelijkheid KPN, zeker de facturering. 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Antwoord degeschillencommissie: Ja, men moet gewoon schriftelijk reageren. Anders kun je een klacht indienen wegens uitblijven van een reactie. #ditterinfo

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025
Ik_Combineer schreef:

Ik zie in al deze teksten niet terug dat u een reactie per post krijgt. Enkel dat u zelf iets per post kan opsturen. 

Antwoord degeschillencommissie: Ja, men moet gewoon schriftelijk reageren. Anders kun je een klacht indienen wegens uitblijven van een reactie. #ditterinfo

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2341 reacties
  • 28 februari 2025

Ik betwijfel of je mijn reacties gelezen hebt?

Het account is onderdeel van NetFlix, dus je moet je tot hen wenden m.b.t. je gekaapte account.

KPN kan hier hoogstwaarschijnlijk niks aan doen.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Ja, en met die reactie betwijfel ik of je ziet dat ik daar ook op reageer. Dan weet je waarom je bij KPN moet zijn. KPN heeft zelf ook aangeboden een schadevergoeding te betalen al, maar niet geheel. En KPN heeft bij andere accounts ook al schadevergoedingen betaald, sommige inderdaad een jaar lang de kosten en bij anderen het gehele bedrag van al die maanden onterecht gefactureerde kosten. Dus je moet echt bij KPN zijn. Zoals die voor mij dat ook al waren. Lijkt me sterk dat KPN spontaan aanbiedt € 200 te betalen voor iets waarvan zij vinden dat het aan Netflix ligt. Dus KPN en ik zijn het erover eens dat de te vergoeden kosten door KPN worden voldaan, ik ben alleen niet akkoord met de periode van een jaar als ik vier jaar lang met regelmaat vraag hoe dit kan en of ze het stop kunnen zetten. Ik waardeer het meedenken he, erg vriendelijk!

nb Ook ‘Je moet bij Netflix zijn’  heeft KPN niet gecommuniceerd. Omdat ze zelf ook weten dat dat weer bij hun terugkomt.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4409 reacties
  • 28 februari 2025
Heer Remco schreef:

KPN wist dit en heeft dit verzwegen, minstens 2 jaar. Aantoonbaar (zelfs via dit forum ;)) KPN kon de account gewoon stopzetten, hebben ze 4 jaar lang geweigerd. Ik ben klant bij KPN. De Netflix account bestaat niet en dat blijkt dus te kloppen want gehackt. 

En het klopt dat de account is gebruikt door een ander. Kunnen ze ook zien. Niet door mij. Mijne was namelijk gehackt op de door KPN gepromoote site. Het was niet Netflix die mij zei een account aan te maken (moest toen speciaal een account ervoor aanmaken, een bestaande account kon het (toen) nog niet mee en aan te melden via kpn.netflix.nl. Dat was KPN. Verantwoordelijkheid KPN, zeker de facturering. 

De laatste naam voor de TLD (top level domain) is de website. In dit geval is deze site die u benoemt gewoon Netflix en niet KPN. KPN heeft geen inzicht in de accounts van Netflix.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Ik had de website niet gekend zonder de promotie van KPN. Ik had de account niet aangemaakt (moest een nieuwe account worden aangemaakt) zonder de promotie van KPN. Vanaf dag 1 geeft Netflix aan dat de account niet bij hun bestaat. Vanaf dag 1 geeft KPN aan de account niet te kunnen stoppen. Dat laatste is niet waar en dat heeft KPN ondertussen bevestigd.

Lijkt me sterk dat KPN spontaan aanbiedt € 200 te betalen voor iets waarvan zij vinden dat het aan Netflix ligt. Dus KPN en ik zijn het erover eens dat de te vergoeden kosten door KPN worden voldaan, ik ben alleen niet akkoord met de periode van een jaar als ik vier jaar lang met regelmaat vraag hoe dit kan en of ze het stop kunnen zetten. 

KPN heeft geen inzicht in de account, maar factureert wel een niet bestaande account. Vandaar dat ze ook zelf aanbieden terug te betalen, maar niet de gehele termijn. Terwijl wel de gehele termijn is gevraagd aan KPN hoe dit kon en dit stop te zetten.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2341 reacties
  • 28 februari 2025

Het account bestaat wel, maar is gekaapt. Ik geef grote kans dat iemand anders nu daarop films aan het kijken is, en het mailadres en wachtwoord heeft aangepast.

Dus daarom ben ik benieuwd of je al bij NetFlix hebt gemeld dat je account gekaapt is. Dat is wat anders dan hun te vragen of er een account hangt aan jouw mailadres die jijzelf had gebruikt.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

KPN heeft bevestigd dat de account is gekaapt. Er zijn via die website heel veel accounts gekaapt. KPN weet dat al jaren. Daarom betalen ze ook terug, maar te weinig. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2341 reacties
  • 28 februari 2025

Ik vraag mij eerder af of je niet gewoon een te simpel wachtwoord had. Ik lees nergens dat KPN ooit wachtwoorden gelekt heeft, of ooit gehackt zou zijn. Dat is iets wat jij beweert.

Het enige wat ze doen is uit coulance terugbetalen, maak ik op. Toen ik pas een Netflix account aanmaken ging dat via de site van NetFlix zelf, waarbij aangegeven was dat het betalen via KPN liep.

De speciale website van KPN fungeert enkel als toegangspoort in dit proces.

Reageer