Skip to main content
Beantwoord

Zes klachten ingediend maar geen schriftelijke reactie gekregen

• 26 februari 2025
  • 32 reacties
  • 290 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Dat heeft KPN zelf meegedeeld. En toen opeens ook aangeboden de account van hun kant stop te zetten. Toen kon het wel opeens. Netflix bevestigt hetzelfde en ik heb ondertussen ook anderen gesproken hierover. Dus dat is niet iets wat ik beweer, dat is wat feitelijk is aangedragen door beide partijen. 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025
AriënC schreef:

Ik vraag mij eerder af of je niet gewoon een te simpel wachtwoord had. Ik lees nergens dat KPN ooit wachtwoorden gelekt heeft, of ooit gehackt zou zijn. Dat is iets wat jij beweert.

Jij leest nergens…?? Als je googlet KPN Netflix gehackt zie je allemaal reacties van jou op hetzelfde onderwerp aangedragen door anderen, hier bijvoorbeeld: 

Jij leest nergens… je reageert er zelfs al maanden op. ;)

Het forum staat er aardig vol mee. Zelfs nu nog betalen mensen voor niets. Ik was niet eens de laatste zag ik net.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2340 reacties
  • 28 februari 2025

Vreemd dat KPN gehackt wordt, terwijl het de site van NetFlix is? KPN heeft niet eens toegang tot de inloggegevens,

Het enige waar ik geloof is:

• Of er heeft een phishingcampagne plaatsgevonden waar je ingetuind bent.
  • Je hebt een simpel wachtwoord gebruikt, die gebruikt wordt in speciale wachtwoordlijsten in het criminele circuit.

Een goede tip: Kijk eens of je mailadres (die je bij je NetFlix hebt gebruikt) voorkomt in https://haveibeenpwned.com/ 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 28 februari 2025

Nou, na je vorige ‘ ik lees nergens’  terwijl je al maanden anderen dezelfde nonsens probeert wijs te maken, laat ik het even. Eerst maar eens zorgen dat KPN schriftelijk reageert, gaan we daarna het volledige bedrag terugvragen in plaats van de beperkte schadevergoeding die KPN uit zichzelf aanbiedt. #kpoff

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2340 reacties
  • 28 februari 2025

Ga je gang, Doe waar je je prettig bij voelt. Maar alsnog een kijkje nemen op de genoemde site kan geen kwaad.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Heer Remco .  Ik lees het verhaal en ik begrijp je punt.  Het staat je ook vrij om dat hier op de KPN Community wereldkundig te maken. 

Helaas kan ik hierin niks betekenen behalve misschien nog wat tips geven.  Deze ingang is namelijk bedoeld voor klanten die elkaar helpen. Wij zijn een kleine groep moderators die een oogje in het zeil houden en de discussie in goede banen proberen te leiden.  We pakken geen individuele issues op.

Klachten gaan via ons KR afdeling. Het is heel simpel, je vult het formulier in en een collega belt je om te proberen de zaak met jou op te lossen. Je kunt tijdens dit gesprek om een overzicht van de gemaakte afspraken vragen die dan per mail worden opgestuurd.   Je kunt ook een privé gesprek aangaan via de social media ingangen (facebook en/of x ).  

Succes! 

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

€ 780 terug van KPN. Dat is dus geen coulance KPN en ook geen verantwoordelijkheid Netflix, dat is gewoon terugbetalen waar KPN geen recht op heeft. 

Nu nog via De Geschillencommissie - of anders - bewerkstelligen dat klanten wel een schriftelijke reactie krijgen van KPN om indien nodig dossier op te kunnen bouwen. 

Jammer dat je daar zoveel moeite voor moet doen en jammer dat er ook in dit forum klanten overtuigd zijn dat ze geen recht hebben op een schriftelijke reactie of geen recht hebben op een terugbetaling. Zo ga je toch niet met je klanten om. Zou mooier zijn als KPN zulke stappen uit zichzelf neemt.

#tobecontinued

Reageer