Skip to main content
Beantwoord

Zie rare tijdstippen op de factuur staan, ben ik gehackt?

• October 12, 2022
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Na 5 dagen is mijn mobiel internet op, terwijl ik niet op mijn tel zit. Heb nu naar mijn factuurspecificatie gekeken. Zie ik hele rare tijdstippen. Zoals nacht en avond terwijl wij gewoon WiFi thuis hebben en ik sowieso niet internet in de nacht. Ben ik gehackt? 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Malila, ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van @JanD.

Hallo @Malila binnen je telefoon kun je precies zien waar de data aan opgegaan is en wanneer.

Wat er verder ook kan gebeuren, is dat jouw telefoon de verbinding met wifi verliest. Een telefoon doet vaak automatisch updates, dat kan ook 's nachts gebeuren. En sommige toestellen hebben een soort ‘wifi assistentie’ functie: als jouw telefoon vindt dat de wifi verbinding niet goed genoeg is, gaat je toestel automatisch over op mobiel internet. Dit kan je in de instellingen van jouw toestel nakijken, en je kan ervoor kiezen om het uit te zetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• October 13, 2022

Hallo @Malila binnen je telefoon kun je precies zien waar de data aan opgegaan is en wanneer.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @Malila, ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van @JanD.

Hallo @Malila binnen je telefoon kun je precies zien waar de data aan opgegaan is en wanneer.

Wat er verder ook kan gebeuren, is dat jouw telefoon de verbinding met wifi verliest. Een telefoon doet vaak automatisch updates, dat kan ook 's nachts gebeuren. En sommige toestellen hebben een soort ‘wifi assistentie’ functie: als jouw telefoon vindt dat de wifi verbinding niet goed genoeg is, gaat je toestel automatisch over op mobiel internet. Dit kan je in de instellingen van jouw toestel nakijken, en je kan ervoor kiezen om het uit te zetten.