Skip to main content

Goedenavond, 

 

Gisterenavond heb ik middels een deurverkoper een abonnement afgesloten. Prijs €35 voor 1 gig internet 12 maanden zonder aansluitkosten. 

Er worden GEEN activatiekosten t.w.v. €25,- gerekend omdat u nu direct de keuze maak om een 1 jarig KPN Hussel contract aan te gaan. V Akkoord

Gesproken met Mathijs

Plaats MAASTRICHT

Verificatiecode 549100

Vandaag had ik 2 gemiste oproepen, zeer waarschijnlijk van KPN.  heb ik het officiële nummer van kpn gebeld. 
De bestelling bleek nog nog te zijn doorgevoerd. 
De medewerker aan de telefoon heeft alle gegevens opnieuw gevraagd waarna een nieuw contract is opgemaakt.
Tijdens het telefoongesprek heb ik tevens gevraagd hoe het met de aansluitkosten zat. Hij gaf aan dat deze niet in rekening worden gebracht. 

In de e-mail die ik ontving staat echter het volgende. 
Prijsoverzicht
Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer ARMOR3956024 in de bijlage Prijsoverzicht bestelling. Daar vindt u ook de eventuele voordelen die u krijgt.

Per maand    Eenmalig
Thuis    € 35,00    € 25,00

 
Dit betreft toch de eenmalige aansluitkosten van €25. 

 

Op het forum vond ik een vergelijkbare situatie waarbij iemand beloofd was dat de kosten de tweede maand weer werden ingehouden. Helaas bleek dit achteraf niet het geval. Graag wil ik deze situatie voorblijven en daarom nu al aan de bel trekken. 

 

Met vriendelijke groet

Thomas 

 

Hoi @Reefke . Welkom op het forum.

Wat jammer dat deze onduidelijkheid ontstaat. Gelukkig staan je gegevens in je profiel.

De collega die die laatste order ingevoerd heeft, heeft geen beschrijving achtergelaten.  Dan is het vrij makkelijk en zal ik die 25 euro vergoeden.

Wil je mij hier een seintje geven zodra je succesvol bent aangesloten? Vervolgens zal ik een credit invoeren waardoor het bedrag weer in mindering wordt gebracht. 

 


Goedemiddag Erwin. 

 

Inmiddels zijn we succesvol aangesloten en is de eerste factuur gestuurd. Hierop worden de 25€ aansluitkosten geint Factuurkenmerk 11223390052

 

Ik moest even een seintje geven zodra we aangesloten waren 


@Reefke : Ik heb het bedrag zojuist ingeboekt. Op de volgende factuur wordt 25 euro in mindering gebracht.
Mocht dat niet zo zijn, laat het mij hier even weten.