Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb vorige week woensdag een inruil aangemeld bij Recommerce ivm de KPN iphone actie. Hier kreeg ik een bevestigingsmail van, helaas zonder de documenten die ik nodig heb voor het verzenden. Nu kan ik de inruil dus niet afronden en de actie niet gebruiken.

Direct een mail gestuurd via de site van Recommerce, een automatisch antwoord (in het frans) ontvangen, maar tot op heden nog geen antwoord.

 

Zojuist contact gehad met de KPN klantenservice hierover, of er contactgegevens zijn van recommerce. Na lang zoeken heeft de mevrouw mij een nummer van Roamler gegeven, maar deze wisten van niks en stuurden me weer richting kpn. 

Beetje kastje naar de muur zeg maar. Maar aangezien ik via KPN bij deze partij terecht moet voor deze actie, ga ik er vanuit dat KPN hierin iets moet kunnen betekenen. 

 

Kan KPN mij in contact brengen met Recommerce, óf heeft iemand een telefoonnummer zodat ik zelf contact op kan nemen? 

 

Alvast bedankt.

Beste @rzoomer, Roamler is inderdaad iets anders dan Recommerce. Mijn collega heeft je dan helaas niet goed geïnformeerd! Dat gezegd hebbende: het kan inderdaad even duren voordat je een respons van Recommerce krijgt. Wil je het in de gaten houden? Als je geen reactie krijgt, laat het even weten. Dan ga ik alsnog kijken wat ik voor je kan betekenen. 


@Marcia_ Hallo, aangezien ik nog steeds geen nieuws vanuit Recommerce heb ontvangen heb ik maar besloten geen gebruik meer te maken van deze partij. Ik heb hem maar elders verkocht. Ik zou KPN aanraden geen gebruik te maken met dit soort partijen… 


Heel jammer om dit te lezen! We nemen je feedback zeker intern mee. Fijn dat je toestel inmiddels wel verkocht is. 


Recommerce  waardeloos bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt.

trade in actie heb ik aan meegedaan en ik zou een bonus krijgen van 300 euro.

dit was op de samsung s23 ultra.

het toestel had geen krasje maar kreeg een flinke waardevermindering .

dit werd minder als 1/3 van de te verwachten prijs.

kreeg maar 26 euro ipv de 86.

in juni geinformeerd over de bonus maar ik moest even geduld hebben , vorige week nog maar eens geinformeerd en je kunt het wel raden.

de kpn zou het niet gevirifeerd hebben en de actie was afgelopen waardoor ik er geen recht meer op had.

FLESSENTREKKERIJ.

ik zal dit ook allemaal doorsturen naar mijn rechtsbijstand.

laat ze er maar last van hebben en de hoop op de centen laat ik maar varen .

marcel.

 


Ik zit al sinds mei op mijn EUR 100,-- inruilbonus te wachten van Recommerce. Ook zij kwamen met het verhaal dat KPN iets niet gevalideerd zou hebben. Paar weken terug wel een bevestiging van Recommerce gekregen dat alles nu gevalideerd was en dat tussen 13 en 16 november de EUR 100,-- op mijn bankrekening bijgeschreven zou worden. Niet dus…

Onbegrijpelijk dat KPN zaken doet met dit soort partijen en dat zij Recommerce niet op hun laakbare handelen aanspreekt.

Ik ben al jaren tot grote tevredenheid klant van KPN maar voel mij toch bij deze inruilactie behoorlijk in de steek gelaten. Ik heb immers een contract met KPN (verlenging mobiel abonnement en nieuwe iPhone 14 gekocht) en niet met Recommerce.

GertJan


zo denk ik er ook over gertjan.

maar ze doen totaal geen moeite voor je.

ik heb al een abbonnement vanaf het atf netwerk dus zeg maar 40 jaar al en dan dit.

het enigste wat ik kon krijgen was een telefoonnummer van recommerce in frankrijk.

als dit contract afgelopen is dan is kpn ook afgelopen want ik voel me toch wel een beetje voor de gek gehouden en kpn komt helemaal niet voor je op.

het moet gewoon helemaal via kpn lopen zulke acties.

gr marcel.


Beste @fjr1300rijder en @GertJan L. vul gerust het formulier in om contact op te nemen met Recommerce. Zij helpen je graag verder. Heel spijtig om te lezen dat het allemaal zo moeizaam verloopt!


Reageer