Skip to main content

Om kpn te bereiken omdat mijn tv-ontvanger stuk is moet ik €31 telefoonkosten maken. Ik vind dit behoorlijk schokkend. Ik kan dus niet eens gratis naar kpn bellen omdat er iets stuk is.  Wat doet kpn hiermee???

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Je kunt KPN bellen via 0800-0402, dat is een gratis nummer!


Hallo @Gé Groen , welk nummer heb je gebeld? KPN heeft een gratis nummer 0800-0402.

Heb je soms via Google gezocht naar het nummer van KPN? Dan ben je waarschijnlijk in de handen gevallen van een dure nummerinformatie “service”, die je vervolgens heeft doorgeschakeld naar KPN en jou voor het hele gesprek €1,00 per minuut in rekening heeft gebracht.

KPN kan hier niets mee, aangezien deze belbedrijven deze diensten mogen aanbieden, zolang ze zich aan de regels houden. Zo is een bericht aan het begin verplicht “dit gesprek kost ca. …. per minuut".


Ok. Dom van mij. Maar zoek maar eens een telefoonnummer op de kpn-site. Staat er niet op volgens mij. 


Ja @Gé Groen het staat er wel, maar het is wel een beetje zoeken.

Je gaat naar https://www.kpn.com/service.htm , kiest een onderwerp en dan “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”. Dan vind je helemaal beneden op de pagina de contactmogelijkheden van KPN.

 


Tja, dank je. Maar het wel veel duidelijker worden aangegeven!!


Tja, dank je. Maar het wel veel duidelijker worden aangegeven!!

Vind dat je volkomen gelijk hierin hebt @Gé Groen


Dank je👍👍


Een terechte klacht @Gé Groen , die zien we vaker op het forum. We doen ons best als mede forumleden (en klant net zoals jij) om hiervoor te waarschuwen.