Voor mij ook graag de btw op factuur aub!
 @vanHeer, dank je! Ik heb de btw aangezet, het staat er vanaf je komende, of daarna volgende factuur, op.
@lzandbelt, @wortellica, voor jullie geldt hetzelfde :)Â Â
hoi ik ben op zoek naar een kopie factuur van april 2020 deze is in mijn kpn niet beschikbaar.
Het betreft bestelnummer ** van 19-04-2020
Â
Admin: bestelnummer verwijderd
Ha @Kooswiersma, welkom! Het gaat om een kopie i.v.m. de BTW, begreep ik uit de titel van je topic toch? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook je 06-nummer graag. Dan mailen we de kopie naar je toe .
Hallo ik zou graag BTW gespecificeerd op mijn toekomstige facturen ontvangen.
Tevens aanpassen op facturen
Vriendelijk bedankt.
@JanS59Â . Wat vreemd dat het er nu niet meer op staat. Is er iets aan je abonnement gewijzigd?Â
Kun je in ieder geval je profiel aanvullen (graag het nummer vermelden waar het over gaat)en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?
@Kooswiersma ik heb 'm gemaild naar je!Â
Â
@Armand83Â wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij.
Thanks @Armand83! Oei, het aanvragen van het abonnement ging niet helemaal goed, klopt dat?Â
Bij een nieuwe order krijg je een nieuw klantnummer. Het doorgegeven klantnummer is inmiddels beeïndigt. Ik heb het nieuwe klantnummer bij ‘Persoonlijk opmerkingen’ ingevuld. Dan weet je dit voor de volgende keer! Ik kan helaas de BTW niet met terugwerkende kracht voor je aanzetten. Vanaf nu staat het aan. Je krijgt een apart BTW factuur per november.
@Lisa ik heb een werkende simkaart, dus dan weet ik niet welk klantnummer ik hebÂ
Maar inderdaad, het overstappen gaat alles behalve soepel.
Â
Jij hebt nu de simkaart eindigend op -759072 in gebruik toch, @Armand83? Volgens mij is alles nu goed, toch? Als we nog iets kunnen doen, laat het dan weten.
@Marcia_Â dat is correct, als daarvoor de BTW op de facturen komt ben ik er mee geholpen.
Hi @Armand83! Ik moet even terugkomen op wat ik eerder heb gezegd. Het is tegenwoordig wél mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht na te sturen. Excuus! Ik de twee btw specs waar je omvroeg naar je toegestuurd.Â
Beste, ook ik zou graag een met BTW gespecificeerde factuur ontvangen. Zowel de facturen van de afgelopen 3 maanden als de toekomstige facturen zullen BTW specificatie moeten hebben.
Namens de belastingdienst, alvast bedankt;-).
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@Dreamfield Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en de BTW specificatie toegevoegd aan de toekomstige facturen. De facturen (met BTW specificatie) van de afgelopen maanden heb ik per e-mail naar jou verstuurd.
Hi, ook ik zou graag de BTW specificatie aan willen hebben staan. Voor mijn nummer is dat al het geval, alleen bij die van mijn vrouw nog niet. Daarnaast ontvang ik graag de facturen van haar abonnement vanaf 1-1-2020 met BTW specificatie.
Bij voorbaat dank,
Groet, Gerben
Welkom bij ons op het forum @Gerben Renting. Daar kunnen we met je naar kijken, zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen voor het nummer waarvoor je dit wilt?
Welkom bij ons op het forum @Gerben Renting. Daar kunnen we met je naar kijken, zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen voor het nummer waarvoor je dit wilt?
Hi Jasper,Â
Ik heb het profiel aangevuld.
Groet
Dank je @Gerben Renting, ik heb het daarmee aangezet en de facturen gemaild. Heb je ze ontvangen?
Goedemiddag, net als anderen wil ook ik graag BTW op m'n facturen, met terugwerkende kracht tot en met januari dit jaar. Ik zag dat ik dit niet zelf kan regelen. Kunt u dat voor me doen? Merci!
Hoi @Marjan L., welkom! Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan regelen we dit voor je.Â
Ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn facturen voor KPN mobiel en de factuur van november alsnog met BTW-vermelding ontvangen. Hoe kan ik dit aanvragen?
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Â
Hoi Erik, gedaan. Hopelijk in orde zo!
En kan je ook regelen dat de BTW er op komt voor toekomstige facturen ? Merci!
Â
Dank je @Marjan L., ik heb de btw specificatie voor je aangezet voor de toekomstige facturen. Daarnaast heb ik de gespecificeerde facturen van dit jaar naar je gemaildÂ