Skip to main content

Ik heb bijna een uur gezocht hoe ik de klantenservice kon bereiken.  De digitale assistent kan alleen maar zeggen " ik begrijp het niet" heb ik eindelijk een nummer gevonden om te melden dat mijn rekening wel betaald is  en ik dat al eerder had gemeld.  Wat krijg ik dan, weer een computer en er wordt direct via SMS een link gestuurd om mijn rekening te betalen . Een medewerker was er niet want het is zaterdag.  Wil een afschrift van mijn rekening doormailen maar kpn, een telecommunicatie bedrijf is niet bereikbaar via mail. Belachelijk 

Maar waarom wilt u een afschrift mailen?


Hallo @Jokiepokie a.s. maandag even bellen en naar de afdeling ‘Collections’ vragen.

 


Als je het sms’je krijgt hangt het systeem niet op maar blijft het +/- 10 seconde stil, als je dan aan de lijn blijft geeft de telefoon opeens aan dat je toch wordt doorverbonden naar een medewerker. 0800-0402 is het nummer.


Maar niet in het weekend. Kreeg te horen dat ze allen van maandag t/m vrijdag bereikbaar zjn voor een medewerker


Maar niet in het weekend. Kreeg te horen dat ze allen van maandag t/m vrijdag bereikbaar zjn voor een medewerker

Hallo @Jokiepokie dat schreef ik toch ook in mijn eerdere reactie: ‘a.s. maandag even bellen’.

 


Hoi @Jokiepokie, in het weekend is de afdeling die over de betalingen gaat niet aanwezig inderdaad. Doordeweeks tijdens kantooruren zijn zij aanwezig. Is dat inmiddels gelukt via de collega's bij 0800-0402? Dat is de beste weg bij vragen zoals deze


Heb ze kunnen bereiken maar vind dat ze niet goed luisteren. Ben nog steeds niet tevreden met het antwoord. Ze blijven zeggen dat alles met mijn rekeningen in orde is maar in "mijn kpn” blijft hij als onbetaald staan. Zal maar weer eens bellen voordta ik extra kosten moet gaan betalen ivm 2e herinnering. Wordt hier heel moe van en overweeg over te stappen bij zo'n slechte service


Is het langer dan een week geleden dat je betaald hebt?


al bijna 3 weken geleden, dus het moet nu toch wel te vinden zijn


Da zou het te vinden moeten zijn inderdaad. Als de rekening net is betaald kan het enkele dagen zijn voor de MijnKPN app het verwerkt heeft. Als het weken geleden is zal dat verwerkt moeten zijn. Het eerder gegeven nummer blijft je beste optie hierin, zij kunnen met je meekijken naar die betaling.


ben al langs een kpn winkel gegaan. Zij hebben het hoofdkantoor verwittigd en die zullen met mij contact opnemen binnen 48 uur. Hopelijk lukt het zo


Nog steeds geen reactie van KPN. 48 uur zijn al verstreken, morgen nog maar eens bellen en gaan nadenken over overstappen.


Je kunt hier, zoals eerder al gezegd, het beste voor bellen inderdaad. Dan kan je in direct contact komen met de afdeling die over de betalingen gaat. Via die weg kan het het makkelijkste en snelste bekeken worden.


Dat is echt niet de makkelijkste en snelste manier 😠, heb al 2 keer gebeld en er is nog niets opgelost.

Wordt gezegd dat alles in orde is, maar rekening blijft openstaan. Ze horen je praten maar luisteren niet.