Skip to main content

Ik heb op 16-11-2023 een contract afgesloten via telefoon voor een contract van 2 jaar met 1 jaar korting oftwel 24 maanden. Ik wou deze in laten gaan 2-1-2024 en heb speciaal voor deze datum gevraagd.

Op 20-11-2023 is er apparatuur verstuurd.

Op 7-12-2023 is er glasvezel naar binnen gebracht.

Op 8-12-2023 kreeg ik bericht dat me bestelling klaar was en dat me abbonement in zou gaan. Hier heb ik niet om gevraagd aangezien ik duidelijk aan heb gegeven dat ik het abbonement pas op 2-1-2023 in wou laten gaan.

Tot mijn verbazing hebben ze me ook nog een abbonement gegeven voor 36 maanden, iets waar ik niet voor getekend heb.

Ik heb op 8-12-2023 gelijk de klantenservice gebeld. De eerste persoon die opnam zetten mij in de wacht en ik werd vervolgens weer in de wachtrij gegooit.

De tweede persoon zou het probleem doorgeven aan een andere afdeling en ik zou op maandag 11-12-2023 teruggebeld worden. Je raad het al nooit gebeld.

Maandag 11-12-2023 dus weer gebeld naar de klantenservice en ze wisten niks weer van niks hij zou het aan een collega vragen. Weer in de wacht gezet en na 30 minuten wachten was ik het zat.

Ik ben toen op 12-12-2024 maar naar de kpn winkel gereden en heb daar alles uitgelegd. Volgens de winkel konden hun het abbonement niet meer annuleren en ze zouden een klacht indienen. Ik zou hier een bevestiging van krijgen maar die heb ik uiteraard ook weer niet gekregen.

Tevens zou ik binnen een week gebeld worden, maar dat is dus ook niet gebeurd.

Ik wou eigenlijk helemaal niet klagen op een forum maar ik weet niet meer wat ik moet doen!

Dag @Youri90 wat een gedoe! Staat het op de orderbevestiging allemaal wel goed?


Dag @Youri90 wat een gedoe! Staat het op de orderbevestiging allemaal wel goed?

Ja daar wel en toch een abbonement gekregen van 36 maanden...


Een moderater gaat hier reageren @Youri90 . Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hi @Youri90 en welkom op het forum!

Wat een bizarre gang van zaken. 😕 Je hebt al op zoveel manieren contact gezocht en nog is er geen duidelijkheid.

Dank voor het aanvullen van je forumprofiel! Ik zie de contactmomenten terug en zie ook de notitie van de KPN winkel dat ze een klacht aan hebben gemaakt. Echter is het alleen een notitie, de klacht is niet goed doorgezet. 😞

Ik heb nu wel een klacht voor je aangemaakt want ik zie ook dat het contracttermijn niet klopt. 36 maanden is wel erg enthousiast. 
Daar heb ik ook aangegeven dat het abonnement op 2 januari in had moeten gaan. 

Als het goed is ontvang je nu wel een bevestiging van de klacht per email en SMS en je wordt binnen 5 werkdagen gebeld. 
Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!


Even voor 17:00 gebeld door een zeer onvriendelijke vrouw van de KPN. . Ze liet me niet uitpraten en behandelde me alsof ik de schuldige ben van kpn's fouten. Ze heeft dan wel uiteindelijk mijn contract veranderd naar 24 maanden maar de ingangsdatum is hetzelfde gebleven. Ik kreeg geen kans om nog wat te zeggen.

 

 


Je kunt nog gewoon annuleren. Je moet je niet alles laten aanleunen.Â