Skip to main content

Beste KPN,

Afgelopen december heb ik mijn oude Telfort Thuis abonnement via de klantenservice omgezet naar een KPN Hussel abonnement. Ik kreeg hierbij voor 3 maanden € 10 per maand korting op KPN Internet en voor 9 maanden € 10 korting per maand op KPN TV.

Een week later bleek dat de klantenservice het 4K pakket was vergeten en is deze alsnog toegevoegd. In de bevestiging van die wijziging die ik via e-mail kreeg, was de korting van 9 maanden voor KPN TV verdwenen. Volgens de klantenservice was dat fout en zou ik die korting 9 maanden lang toch op mijn factuur terugzien. Helaas is dit echter niet het geval geweest, die korting van 9 maanden heb ik nooit op mijn factuur teruggezien, behalve voor die ene week.

Ik heb afgelopen week de klantenservice gebeld, maar de medewerker begreep mij niet (goed). Kan iemand van KPN mij helpen? Ik wil dus alsnog de korting van € 10 per maand voor 9 maanden op KPN TV ontvangen zoals in december overeengekomen.

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet.

Bij voorbaat dank,

Beste @J_VL, ik zie inderdaad dat dit een correcte samenvatting van de gebeurtenissen is! Hoewel ik niet nog eens 9 maanden 10 euro korting voor je aan kan zetten, kan ik wel eenmalig 90 euro crediteren. Dat ga ik dan ook doen: dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!