Ik verbaas mij erover dat KPN telkens weer duurder wordt. Wij betalen nu bijna 58,85 per maand voor alleen Internet, TV, Netflix en met korting ivm mobiel internet. In december komt daar nog 10 euro bovenop, dus 68,85. Mijn pensioen stijgt niet hoor, dat blijft elke jaar hetzelfde, zelfs geen prijscompensatie. Nieuwe klanten bij KPN krijgen forse korting, maar bestaande klanten betalen de hoofdprijs. Waar moet dit heen? moet ik echt overstappen?
KPN wordt telkens weer duurder en duurder
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Het bedrag van 68,85 is waarschijnlijk gebaseerd op oude voorwaarden. Jij hebt kennelijk al heel lang niet meer jouw abonnement aangepast en daardoor wordt de prijs steeds hoger. Dit komt door de jaarlijkse inflatiecorrectie.
Je kunt met de huidige voorwaarden uitkomen op 58,99 (42,50 + 12,50 + 8,99 - 5,00 entertainmentkorting) als je inderdaad ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.
Dat scheelt jou bijna 10,00 per maand!
Je kunt jouw abonnement verlengen zodra je contractvrij bent. Je kunt dan via de link hieronder dan ook kiezen voor de nieuwste abonnementsvorm.
Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan verder dus ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.