Skip to main content
Beantwoord

Maandelijkse afschrijving ineens hoger

• 1 May 2022
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een maandelijkse afschrijving van 47,00,- dus wat kost 684,75 , euro ? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

In onze uitleg “hoe werkt het KPN Forum?” kun je handige tips voor het aanmaken van een topic terug lezen. 

Voor factuurvragen zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 0800 0402.
van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Joep meloen schreef:

Ik heb een maandelijkse afschrijving van 47,00,- dus wat kost 684,75 , euro ? 

@Joep meloen Wat bedoel je? Je reageert op een topic van iemand anders waar een maande geleden het laatste bericht is geplaatst. 

Zou je iets beter uit kunnen leggen wat er aan de hand is? Hier kunnen we niet veel mee..

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 6897 reacties
  • 7 mei 2022

Goedemorgen @Joep meloen! We zijn inmiddels een aantal dagen verder: ben je er al achter waar het verschil in zit?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 6897 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2022

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

In onze uitleg “hoe werkt het KPN Forum?” kun je handige tips voor het aanmaken van een topic terug lezen. 

Voor factuurvragen zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 0800 0402.
van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 mei 2022

Ja hoor verkeerd gestort heb het geld al terug , thank you