Skip to main content

Ik heb mijn tweede ontvangsttoestel opgezegd omdat ik dat niet gebruik. Nu heeft KPN ook mijn opnamepakket eenzijdig verwijderd. Ik ben daar niet blij mee.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik heb dat twee kastje opgezegd omdat ik het niet gebruik. Gisteren kreeg ik bericht dat mijn internetsnelheid verdubbeld werd. Gratis. Maar mijn abonnementskosten werden wel met ca. 6 euro verhoogd. Om die reden heb ik het tweede kastje opgezegd. Maar nu ben ik mijn opnamepakket kwijt. Grrrrr


Het opnamepakket is gratis bij 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger moet u betalen voor het opnamepakket.  U bent er dus niets mee opgeschoten financieel gezien maar wel de opnames kwijt.


Dank voor je toelichting. Wat een misselijke  koppelverkoop. Op die manier krijgen ze het tweede kastje dus weer gratis terug, want daarvoor krijg ik nu een retourbox toegestuurd.

Bovendien is die gratis verhoging van de opnamesnelheid dus ook onzin. Daarvoor heeft KPN eerst het abonnementsgeld met 6,4 procent verhoogd.

Wat een misleidende acties allemaal! 


Kortzichtig ook. Als ze meer winst willen maken over de ruggen van trouwe klanten laten ze dat dan gewoon zeggen. Op deze manier lopen ze het risico dat die trouwe klanten ontevreden klanten worden en gaan lopen.

Slechte marketing!!


Dus omdat KPN het opnemen pakket gratis toe voegt bij elke klant met 2 of meer tv ontvangers proberen ze meer winst te maken volgens u. Ik snap de logica niet helemaal.


Ik had dit al wel verwacht. 
Ik had graag een reactie ontvangen op mijn eerdere opmerking die begint met: “Dank voor je toelichting….”


Dag @AdriBen, welkom op het forum. 

Ik had dit al wel verwacht. 
Ik had graag een reactie ontvangen op mijn eerdere opmerking die begint met: “Dank voor je toelichting….”

Uiteraard. 

Dank voor je toelichting. Wat een misselijke  koppelverkoop. Op die manier krijgen ze het tweede kastje dus weer gratis terug, want daarvoor krijg ik nu een retourbox toegestuurd.

Bovendien is die gratis verhoging van de opnamesnelheid dus ook onzin. Daarvoor heeft KPN eerst het abonnementsgeld met 6,4 procent verhoogd.

Wat een misleidende acties allemaal! 

Het opnamepakket wordt inderdaad gratis wanneer je een tweede ontvanger bij ons afneemt, dit hoef je natuurlijk niet te doen, maar dan betaal je wel los voor je opnamepakket. De inflatiecorrectie die is doorgevoerd staat overigens los van je gratis verhoging van je snelheid, alleen klanten met oudere abonnementen krijgen deze verhoging dus lang niet iedereen. De inflatiecorrectie geldt overigens wél voor iedereen. Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.