Skip to main content

Goedeavond. Ondertussen gaat er weer iets mis .ik heb al gebeld met.kpn . Weer geen bericht gehad .van m.n gesprek. Zal het kort samenvatten .ik.heb een rekening betaald van bijna 80 euro. Zit gewoon een fout in. Is niemand in staat om ff te kijken waar de fout zit. Weer in discussie. Pffff .los het is op .anders liever ons contract verbreken.

Hi @Torenpad, ik help je graag op weg met jouw factuur.

Ik lees dat de factuur niet klopt. Kan je specifieker uitleggen wat er niet klopt? Om wat voor abonnement gaat het? Je kunt de factuur inclusief specificatie bekijken en eventueel downloaden in MijnKPN. Dan kan je precies zien waar het bedrag uit is samengesteld. Heb je daar al gekeken?


In eerste instantie was 'm.n abbonement 58.88 .nu moest ik ineens 79.99 afrekenen. Ok juli gaan ze omhoog werd zo.n 65 euro.behoorlijke verhoging .6.12 euro.ondertussen heb ik augustus tot september pluspakket gehad 6.99 en weer opgezegd. Blijft nog ongeveer 7 euro teveel. Dus lijkt mij eenvoudig. Er is een fout gemaakt.

Klantnummer ******** graag antwoord. 

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


@Torenpad Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Ik heb je klantnummer uit je bericht gehaald in verband met je privacy.

Daarnaast heb ik je gegevens erbij gepakt. Het Pluspakket staat inderdaad nog op de laatste factuur, waardoor je factuur 7 euro hoger uitvalt. Dat heb je op 7 september uitgezet, maar toen was deze factuur al aangemaakt. Dat betekent dat dit wordt verrekend op de volgende factuur, wacht die even af. Je ontvangt de volgende factuur weer rond de 7e van de maand.


Dank je voor de moeite. Word m.n laatste jaar kpn .prijzen rijzen ondertussen de pan uit voor weinig kwaliteit. Niets met u te maken Alexandra. Thx voor je moeite.Â