Skip to main content

Hoi, 

Ik ben sinds november 2022 bezig om mijn spotify abonnement te stoppen. Deze is door spotify beeindigd. Het probleem is dat ik steeds elke maand bij mijn kpn / mobiel extra dienssten 0 een bedrag van 9,99 zie staan. Ik heb meerdere malen contacten gehad met KPN, maar de online aankopen zijn geblokkeerd. Ook zie ik in mijn playstore geen betalingen actief. 

Ik word telkens door KPN geholpen met resultaat 0 zowel door een medewerker, of door backoffice of door de klachten afdeling. Dit gaat om KPN Mobiel/ en niet KPN thuis voor de zoveelste keer. Ik kan nu mijn abonnement niet verlengen. Ik heb sinds november 2022 elke maand gebeld t/m mei 2023, zonder resultaat. Graag reactie!! Hij komt elke maand terug op de factuur van KPN 9,99. 

Mijn klantnummer is: *** wanneer is dit nou opgelost?

 

Admin: klantnummer verborgen

Wat rot, @jagjit! Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte. Naar verwachting krijg ik binnen een paar werkdagen een respons van mijn collega's!


Ik zie dat ik nog geen reactie heb gekregen en ben er nog eens achteraan gegaan!


Hi Marcia klopt nog geen antwoord


Hi Marcia , hierbij het antwoord van Spotify waar ik sinds november tegen aanloop en elke maand kpn moet bellen om het bedrag van 9.99 te crediteren.

 

Welkom bij de Spotify-ondersteuning. Beschrijf het probleem om aan de slag te gaan.

goedemiddag , graag wil ik kijken of ik accunt actief heb onder de twee email adressenGelezen

U

 om 14:04, Mei 24:

Bedankt. Moment, we gaan ernaar kijken..

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

Een adviseur kan je hierbij het beste helpen.

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

Let op: er zijn momenteel problemen met onze interne tools, dus onze adviseurs kunnen je mogelijk niet helpen, maar we doen ons best.

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

email 1 is ****, Gelezen

U

 om 14:04, Mei 24:

Wil je het liever later nog eens proberen?

Ik probeer het later nog eens

Ik wil nog steeds ondersteuning

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

We’re taking a look at this for you.

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

email 2 ***** Gelezen

U

 om 14:04, Mei 24:

Er wordt nu verbinding gemaakt met een adviseur.

Onze adviseurs doen hun best om binnen 5 minuten op je berichten te reageren. Als je geen tijd hebt om te wachten, kun je later terugkeren.

Spotify

 om 14:04, Mei 24:

Chris M is nu verbonden en controleert je vraag. Je ontvangt binnenkort een bericht.

Info

 om 14:04, Mei 24:

Hallo en bedankt voor het contacteren.

Chris M

 om 14:05, Mei 24:

Je hebt een account met fi**********79@outlook.com.

Chris M

 om 14:06, Mei 24:

deze moet stopgezet wordenGelezen

U

 om 14:06, Mei 24:

Oke. Ik heb een mailtje naar je email adres gestuurd. Om het account te sluiten klik op de link in het mailtje.

Chris M

 om 14:06, Mei 24:

efffe checkenGelezen

U

 om 14:07, Mei 24:

aaah nu facturen jullie niet meer naar kpnGelezen

U

 om 14:08, Mei 24:

heb het nu geslotenGelezen

U

 om 14:08, Mei 24:

toch?Gelezen

U

 om 14:08, Mei 24:

Ik snap je vraag niet.

Chris M

 om 14:08, Mei 24:

had via kpn bij jullia aangemeldGelezen

U

 om 14:09, Mei 24:

via mijn mobiele nrGelezen

U

 om 14:09, Mei 24:

kreeg elke maand 9.99 belast van spotifyGelezen

U

 om 14:09, Mei 24:

Dat betekent dat je een abonnement via KPN hebt.

Chris M

 om 14:09, Mei 24:

jaGelezen

U

 om 14:10, Mei 24:

maar jullie factureerden elke maand aan kpnGelezen

U

 om 14:10, Mei 24:

In dit geval moet je KPN contacteren om het abonnement op te zeggen. We kunnen abonnementen via derde partijen niet opzeggen.

Chris M

 om 14:10, Mei 24:

ja het account is nu geslotenGelezen


@jagjit Goedemorgen! Ik neem dit even over van Marcia en ik heb inmiddels een antwoord van mijn collega's van de achterliggende afdeling en zij zien dat er iets hangt in de systemen. Ze zijn daar nu nader onderzoek naar aan het doen! Zodra ik meer weet zal ik dat met je delen!


We hebben nog niets gehoord, dus ik heb net even opnieuw navraag voor je gedaan @jagjit.


Mijn collega's hadden het al opgelost, maar waren vergeten ons hiervan op de hoogte te brengen @jagjit. Op de volgende factuur mag het niet meer staan!


Hallo, ik weet niet of dit topic nog open staat, maar ik heb sinds twee maanden iets soortgelijks.  Er wordt sinds oktober door KPN een bedrag gefactureerd (eerst €9,99, nu €10,99) voor ‘online aankoop’ van een Spotify Premium abonnement, terwijl ik dat niet heb afgesloten. Dat zit nl. al in mijn KPN Thuis abonnement (gratis…).

Heb al diverse keren contact gehad met “support” van KPN en Spotify en beide wijzen naar elkaar. Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet stoppen.

Ik lees in andere threads op dit forum dat het probleem bij KPN zou liggen/hebben gelegen en dat het al of niet opgelost zou zijn.  In mijn geval dus niet helaas.

Weet iemand een oplossing?


Iemand van KPN die meeleest en evt.  suggesties heeft? 
Alvast dank!


Hi,

Ik loop ook tegen dit probleem aan. Ik ben al sinds juni 2023 bezig om dit stop te zetten. Ik ben hierdoor ook overgestapt naar een andere provider. Als mijn abonnement afloopt waaraan het spotify gekoppeld is ga ik ook weg. Ik vind het schandalig dat dit forum vol met dezelfde meldingen zit en KPN er niks aan doet. Hoe belangrijk ben je dan als klant?


Bij mij ook nog steeds niet opgelost


@jenna4real wil jij een eigen topic voor je vraag aanmaken? @SanneO ik zie dat jij je alweer gemeld hebt in je eigen topic. Mijn collega zal dit één dezer dagen oppakken!