Skip to main content

Ik heb al jaren Spotify premium via KPN als onderdeel van mijn abonnement. Deze maand word ik ineens via KPN nogmaals gefactureerd omdat ik online Spotify heb aangekocht voor €9,99 per maand. wat ik niet gedaan heb. ik wil graag uitleg hoe dit mogelijk is. en dat dit per direct wordt stopgezet en de kosten worden terugbetaald.

Net zoals op dit forum diverse keren staat aangegeven, stuurt KPN mij naar Spotify. Heb vandaag een half uur met KPN aan de lijn gezeten. En Spotify verwijst mij naar KPN en dit forum. Waar staat dat het een KPN probleem is dat nog steeds niet opgelost is. Maar de schuld wordt door KPN bij mij gelegd. En zegt dat het mijn probleem is dat ik moet oplossen. Maar int wel mijn geld. Absurd. Als dit niet snel opgelost wordt, dan ga ik andere stappen ondernemen.

 

Ja ik heb hetzelfde probleem. Is dit al opgelost? 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

 

Hallo @Purmer, welkom op het forum! Ik zag dat je je gegevens al had ingevuld onder je profiel en ik heb direct even gekeken. Ik zie dat je vorige maand contact hebt gehad met mijn collega en dat je navraag zou doen bij Spotify of je e-mailadres daar bekend is. Is dit gelukt? 

Voor meer informatie kan je ook in het topic kijken: Spotify bij KPN.