Skip to main content

Er is op dit moment een storing gaande met het aanvragen van uitstel van betaling via onze website. De melding die je krijgt, is:

Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

De storing is inmiddels opgelost. 

Voor het maken van een betaalafspraak, bel met onze klantenservice.

Tel. 0800-0402

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. 

 

Werkt momenteel weer niet de betaal tool


Er gaat iets mis

er-gaat-iets-mis.png

Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?


Hallo @Marco klaasse ,

Dan is het vast een paar uur later wel gelukt….

 


Werkt na al die dagen nog steeds niet


ik ben ook al dagen bezig om een uitstel van betaling te krijgen maar ook 

geen betaalcode ontvangen gebeld en die gast zegt je moet het online doen het werkt niet die betaalcode


ik kijk net op mijn kpn factuur betaald uitstel  het lijkt erop dat de betaald nu tool het even niet doet


Ik ben al dagen bezig krijg geen betaalcode 


ik maak al jaren gebruik van de mogelijkheid '’eenmalige betaling uitstellen'’. Ik wil graag dat de automatische incasso de datum aangepast word maar dat kan volgens KPN niet. Nu de oude betaaltool is vervangen door een nieuwe werk deze niet of gebrekkig. Zijn er meer probelemen met de nieuwe tool?


Die tool werkt al voor zolang ik weet al dagen niet. Ik kan geeneens een Betaal Later afspraak maken. Online service is om te janken van kpn.

 


Ik probeerde het elke maand luktnooit


Werkt nooit probeer het vaker kpn doe er eens wat aan


Los het probleem gewoon op want sinds het veranderd is is het drama.

Ik deed betaal later altijd via de site zonder problemen.


Inderdaad sinds de betaalcode lukt het niet meeer dan moet je weer gaan bellen sta je weer eeuwen in de wacht zorg gewoon dat het werkt zoals hetvaltijd heeft gewerkt zonder de betaalde de

 


Hallo allemaal, ik heb even een centraal topic voor dit probleem aangemaakt. Er wordt aan gewerkt en hopelijk is het snel opgelost. We houden jullie op de hoogte. Excuses voor het ongemak!


Ja heb ik dus niks aan. Het moet gewoon werken. En ik straks incasso kosten betalen omdat jullie je shit niet voor elkaar hebben zeker.


Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?

 

Ik krijg deze melding al twee dagen!! 


Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?


Is al veel lamger zo ze willen gewoon dat je gaat  bellem dan kunnem ze weer. Proberen je  iets aan te smerem


Ik wil graag me rekening uitstellen tot 23 augustus, nu doe ik dit via kpn.com en vervolgens met me inlogcode dat gaat allemaal goed totdat ik hem moet conformeren dan krijg ik te staan: er gaat iets mis, het lijkt erop dat de betaal nu tool het even niet doet. En dat ik het over paar uurtjes nog een keer moet proberen. Maar dit is nu al 3 dagen wat is slimste nu om te doen?

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Hoi @Michael4182 
De slimste zet is om even te bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
En vragen naar de afdeling Collections.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Tool werkt tot vandaag nog steeds niet hoe regel ik nu eenmalig uitstellen?? Is nu inmiddels meer dan 8 dagen storing lijkt me sterk dat het nog niet opgelost is🤷‍♂️ 


Tool werkt tot vandaag nog steeds niet hoe regel ik nu eenmalig uitstellen?? Is nu inmiddels meer dan 8 dagen storing lijkt me sterk dat het nog niet opgelost is🤷‍♂️ 

Voor het maken van een betaalafspraak, bel met onze klantenservice.

Tel. 0800-0402

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.