Skip to main content

Na een stroomstoring begin deze maand heb ik langer dan 3 dagen geen internetverbinding gehad.

Ben nog naar een kpn winkel gereden in de stad om de experia box te wisselen, terwijl al bekend was dat dat het probleem niet was. Helaas was dit niet intern gecommuniceerd.

De storing was vanaf vrijdag 2 september tot en met dinsdag 6 september.  Online kun je slechts voor 3 dagen vergoeding aanvragen, maar het was toch echt langer. Hoe kan de vergoeding aanvragen?

Hoi @Con73 en welkom op het forum! Wat zuur dat je in die periode zonder diensten hebt gezeten. Was er ook helemaal geen stroom aanwezig in huis? 😮

Ik vermoed dat de pagina voor vergoedingen rekent vanaf het moment dat de storing bij ons bekend was, dat kan wat later zijn geweest dan wanneer het daadwerkelijk begon. Heb je inmiddels de vergoeding al aan kunnen vragen? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag. 


Beste Sanne, ik heb mijn gegevens aangevuld. Na de stroomstoring van een half uur was er geen internetverbinding meer. Dus wel stroom, maar door geen internetverbinding geen computer, tv enz. 


Dankje! Ik zie het terug in de notities van mijn collega's toen je belde, dus ik heb de volledige 5 dagen vergoed. Dat komt neer op €11,-, die zie je terug op je volgende factuur, of die daarna als we de komende net gemist hebben. 🙂