Skip to main content
Beantwoord

Verlengen met persoonlijk aanbod lukt niet

  • 5 September 2024
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb onlangs een persoonlijk aanbod gekregen om te verlengen.
Blijf lekker zitten.

Als ik naar kpn.com ga zie ik ook de knop.

Als ik daar op klik wordt ik uitgelogd.

Met dit in de adresregel:
expired=1&change=1&reason=Action%20is%20not%20allowed%20for%20this%20flow%20type

Nou kom op zeg, hoe kan ik nu gebruik maken van het aanbod (10 euro korting per maand voor een heel jaar), is het dan te mooi om waar te zijn?

Hoi @Grijsaard 

Welkom op de community van KPN.

Als de knop (link) niet werkt, en je wordt vervolgens uitgelogd, kun je het beste even bellen met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verleningen van KPN.
Je belt dan met de klantenservice van KPN, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen vervolgens wordt je dan direct doorverbonden met bovenstaande afdeling.

Met een medewerker van deze afdeling, kun je dan alsnog verlengen met het aangeboden verleng aanbod, zeg er wel even bij dat de link niet werkte en dat je belt over deze speciale aanbod.

Telefoonnummers:

  • 0800-0402 (vanaf elke telefoon)
  • 1200 (vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Beste Michel.uit.Arnhem,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb gebeld. En het aanbod was dus toch te mooi om waar te zijn.
12 maanden met 10 euro korting was geen aanbod dat er tussen stond. Ook al heb ik dat toch echt zwart op wit (of in dit geval zwart op geel) staan.

Uiteindelijk heb ik maar eieren voor mijn geld gekozen en de aanbieding van 9 maanden met 10 euro korting (25 procent minder) geaccepteerd.

Nu nog even een klacht indienen bij KPN.
KPN stuurt een flyer naar een 83-jarige waarvan de QR-code niet werkt, de link niet werkt. Laat staan of hij/zij dit zelf gelukt was op de computer of mobiel. En als je belt kun je geen gebruik maken van de aanbieding want die is er niet. Welkom in de wereld van KPN.

Het was me wel weer een avontuur.


Reageer