Skip to main content

Na 1 maand nog steeds de welkomstcado niet ontvangen, heb tig keer gebeld naar KPN en Sidekix, en werd steeds van kastje naar de muur gestuurd. Ik krijg steeds mensen van de klantenservice aan de lijn zgm verzoeken sturen naar de verantwoordelijke afdeling, om die weer opdracht te geven aan Sidekix, maar alsnog geen enkel bericht of reactie ontvangen. Het internet is geactiveerd sinds 6 september. Na 2 weken moest het cado al opgestuurd worden. Ik vind dit heel zwak van zo een grote Provider. Eerst beloven en daarna niks meer doen. 

Op 6 september is het internet geactiveerd, en normaal gesproken krijg je 2 weken later bericht over de welkomstcado( tv Philps), na tig keer bellen naar KPN klantenservice en naar sidekix, en word steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heel slecht dit! Ieder die steeds verzoeken verstuurd zgm, en dat ik erover gebeld word, maar geen enkel bericht of telefoontje. Als KPN zo met hun klanten omgaat, dan ben ik hier binnen jaar weg. Dit is gewoon loze belofte's en niemand die het kan oplossen!

 

Admin: topics samengevoegd


@Ab1968 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je je welkomst cadeau na een maand nog niet hebt ontvangen. En dat je steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Â