Een paar dagen terug hebben wij een update gehad op de Box 12. Sinds dien werkt de Thuis app niet meer, die verwijst naar de Mijn KPN app. Als ik in de Mijn KPN app op WiFi netwerk beheren druk, opent / installeert hij de Thuis app.
Hoe zit dit??
Een paar dagen terug hebben wij een update gehad op de Box 12. Sinds dien werkt de Thuis app niet meer, die verwijst naar de Mijn KPN app. Als ik in de Mijn KPN app op WiFi netwerk beheren druk, opent / installeert hij de Thuis app.
Hoe zit dit??
Beste antwoord door raytuk
De Experia WiFi moet nog een update krijgen. Maar die moet KPN eerst nog maken.
En helaas hebben ze de apps op zo'n dwaze manier in elkaar gezet dat ze naar elkaar wijzen als je een apparaat met oude firmware en een apparaat met nieuwe firmware in je netwerk hebt zitten.
De MijnKPN app ziet de Experia WiFi, die stuurt je dan meteen door naar de Thuis app.
De Thuis app ziet de zwarte SuperWiFi met nieuwe firmware en die stuurt je dan meteen door naar de MijnKPN app.
En zo ping-pongt dat heen en weer. Leuk hé...?
Haha, niet goed over na gedacht dus. Fijn dat er in ieder geval een update in de planning staat dan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.